7/28/2010

Hat and flowers, oh my... Pohoda festival style

4 comments:

  1. k tvojmu blogu som sa dostala cez Tamaru Heribanovú.Predtým som o tebe nepočula,ale keď som sa preklikala celým blogom bola som z neho unesená.Krásne fotky!to človek by si ani nemyslel,že na slovensku (dobre,väčšinou v BA) chodí toľko pekných a dobre oháknutých ľudí:)

    ReplyDelete
  2. Ahoj, dakujem za koment :-) s Tami sme sa stretli kvoli clanku do Emmy, na ktory sa velmi tesim, juchu! :-) Ano, zatial BA, ale verim, ze sa podari rozsirit geograficky zaber...ty si odkial? :-)

    ReplyDelete
  3. JA som z Lučenca.

    Aj ja sa teším na ten článok:)
    Ináč ty si v NY?TEraz?alebo si bola niekedy v minulosti?

    ReplyDelete
  4. parkrat som uz bola, srdcovka :-) asi pred tyzdnom som sa vratila z posledneho vyletu. Checkuj septembrovu Emmu :-)

    ReplyDelete