10/06/2010

Thank yous!



How was your day? Mine was just great, I feel really excited from a promising meeting today and just feel like saying a few Thanks - first to the very talented Lucy from the blog elleestfou who made me this gorgeous sketchbook, that I just ordered. (Photo by Lucy)

I would also like to say thanks to the over 100 lovely regular readers of Tonbogirl and all the others coming every day as well - thank you for your presence, comments, lovely mails and support! I remember one night, at the very beginning of blogging, I had a crazy dream that I had 28 followers (!) and woke up realizing it was only a dream... Well, tust me, there's no such thing as ONLY a dream, so go ahead, have crazy dreams :-)

And Thanks to all stopping by at Facebook - I added a little badge on the side of the blog so you can find me directly if you feel like it :-) Ta-daaam, and I now I stop being so emotional and go and cleanse my lenses before tomorrow's little shooting with a very interesting young lady. See ya! :-)


Aký ste mali deň? Ten môj bol skvelý, zavŕšený sľubným stretnutím, a celú ma dostal do takej nálady, že mám chuť povedať pár Ďakujem - napríklad talentovanej Lucy z blogu ellestfou, ktorá mi zo svojich nádherných skečbukov vybrala tento krásny, ktorý som si už stihla objednať (foto by Lucy).

Tiež by som chcela povedať jedno veľké Ďakujem všetkým vyše 100 pravidelným čitateľom Tonbogirl, ako aj ostatným, čo sem denne chodíte - ďakujem za vaše komentáre, milé maily a podporu! 
Pamätám si, že v jednu noc na začiatku blogovania sa mi prisnilo, že som mala 28 followerov (!) až kým som neprecitla s pocitom, že to bol iba sen. Verte mi, IBA sny neexistujú, tak hor sa do snívania, nech sa zdá byť akékoľvek šialené :-)

A vďaka všetkým spriateleným na Facebooku! Na pravej strane blogu nájdete malý badge, s ktorým ma na knihe tvárí ľahšie nájdete, ak by ste na to práve mali náladu :-) Tak, a už končím so sentimentálnymi rečami a idem si leštiť objektív na zajtrajšie malé stretnutie s jednou inšpiratívnou mladou dámou. Dočítania! :-)

4 comments:

  1. Prajem ti, aby aj zbytok dňa bol tak pekný a príjemný :)

    ReplyDelete
  2. :)))) merciiiiiiiiii a balíček zajtra odchádza,takže v pondelok môžeš veselo čmárať a zapisovať! :)

    ReplyDelete
  3. Lucy, tesim sa a struham si ceruzky! :-)
    tengu: :-)*
    bobiknannie: dakujem ti, a tebe prajem krasny rok v taliansku, mas sancu zazit nieco, co ti vela da, tak sa drz! :-)

    ReplyDelete