6/02/2011

Lenka, a year after. Bratislava streetstyle


 
It's over a year that I have met Lenka on the street for the first time. I remember seeing her silhouette on the street and running after her. I think she was the third person I photographed in Bratislava :-) A year after, I am still enchanted by her sense for colours and gentle feminine style, I think it's getting quite rare to see.
And a year after meeting Lenka, I feel so lucky and thankful for today's number of 500 followers and the many many of you coming back here, THANK YOU! You give this blog a meaning. And lots of joy. And eventhough it is still very much morning, I say Cheers to that, ha! :-)

Je to vyše roka, čo som Lenku stretla na ulici po prvýkrát. Pamätám si, ako som na ulici zahliadla len siluetu a rozbehla sa za ňou. Myslím, že bola asi tak treťou osobou, ktorú som v Bratislave odfotila :-) Rok po ma stále dostáva jej zmysel pre farby a jemný žensko-dievčenský štýl, ktorý mám pocit, že sa stáva vzácnosťou. 
A symbolicky, rok po stretnutí s Lenkou, som ohúrená číslom 500 followerov, plus tými mnohými, ktorí sa sem vraciate späť, ĎAKUJEM! Dávate tomuto blogu zmysel. A radosť. Síce je ešte ráno, ale pomyselne si s vami štrngám, ha! :-)

23 comments:

  1. krásná je! moc jí to sluší

    ReplyDelete
  2. Beautiful & shining :)

    ReplyDelete
  3. ako dojemne napisane, to sa tiez tak casto nevidi, necita, klobuk dole, je pekne podakovat, kazdy den sa dojimam, ked sa to podari mojmu dvojrocnemu :) dakujem za krasne inspiracie maricka :*

    janov klon :P

    ReplyDelete
  4. Krásna :)
    Gratulujem, Marika ;)) ♥

    ReplyDelete
  5. štrnk-štrnk!

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  6. Gatlujem!
    Ryšavky mám rada :D

    ReplyDelete
  7. ráno, neráno..
    gratulace=)

    ReplyDelete
  8. krásna, ako také milé dievčatko pôsobí :)
    no a gratulujem!! :)

    ReplyDelete
  9. působí hrozně sympaticky!! A outfit je skvělý!

    ReplyDelete
  10. Krásné! T.

    ReplyDelete
  11. jasne, ze sa vraciame, vraciame sa predsa za kvalitou.

    ReplyDelete
  12. Gratulujem :D
    pôvabná dievčina a ináč ma náhodou tie isté náušničky ako pred rokom ;D

    ReplyDelete
  13. Úplne rozkošná je :)
    A gratulujem :P

    ReplyDelete
  14. nádherná! Inak najviac ma bavia fotky z Bratislavy a celkovo Slovenska, sú mi najbližšie. :)

    ReplyDelete
  15. So cool that you found her to photograph twice! I love her colors here, and the trench is perfect! She's getting more and more stylish!

    cheers,
    --Megan//The Martian Tide

    ReplyDelete
  16. ze vdaka vam!

    janov klon: objatie leti do prahy! :-)

    suzinqa: tvoj koment nikdy nesklame, i love it! :-)

    iva: spravny pristup, na zdravie! :-)

    kaja: sluzobnicek... :-)

    juli.ha: ha! skvele ocko mas! :-)

    sange: dakujem, viem, ze v tom nie si sama a uplne to chapem :-)

    megan: yup, bratislava is a small town really :-D

    ReplyDelete
  17. Krasna aj vtedy aj teraz :)

    ReplyDelete
  18. heh, že tak pozerám pozerám kde som ju už videl a to v brne po výstave sme zakvasili na pive (a ona na polievke :)

    ReplyDelete
  19. jé feri ahoj .) pamätám! máš pekný blog.

    ReplyDelete
  20. Hello! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
    There's a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Cheers

    My blog: insomniax download
    Take a look at my blog post insomnia by elizabeth bishop

    ReplyDelete