8/17/2011

I see red, Grape festival style



Honestly, I need some red sunglasses. Not I-put-it-on-a-wishlist kind of need, like really NEED. Don't worry, I know Diana here is a model and if she was dressed in a potato sack that could probably make me need one (actually, I do have a potato sack from a Hell's Kitchen street market in New York, with some colourful print on it, hmmmm....) But no, I can not be influenced that easily, no way, ts. (But if you happen to know where do they have some oh so pretty red sunglasses, well I might just take a little innocent peek....)

Je to jasné, potrebujem červené slnečné okuliare. Žiadne wishlist sem, wishlist tam, fakt POTREBUJEM. Samozrejme si uvedomujem, že Diana na obrázku je modelka a keby si obliekla vrece od zemiakov, zvažovala by som kúpu jedného (vlastne, ja jedno vrece od zemiakov mám, z pouličného trhu v New Yorku, pekne farebne potlačené, hmmmm....). Ale nie, ja vôbec nie som tak ľahko ovplyvniteľná, pch. (Ale kebyže náhodou viete, kde majú také krásne červené slnečné okuliare, len jedným očkom by som sa pozrela.....)

20 comments:

  1. vrece od zemiakov :-D Díky za zpříjemnění rána :-)

    ReplyDelete
  2. Dokonalá od vesty, přes pruhy, nejlepší vlasy a ano i ty brýle, tečka

    ReplyDelete
  3. konečně pořádná (veselá) festivalovka!!!=)

    ReplyDelete
  4. tie okuliare su naozaj skvele :)

    ReplyDelete
  5. jaa by som sa nemohla pozerat na vsetko cerveno ja ju moc nemusim :))
    http://kateonskate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. krásne fotky, také veselé :)

    ReplyDelete
  7. fakt sú super, aj tá riflová vesta sa mi páči :)

    ReplyDelete
  8. cela krasna, vlasy pruchy usmev! ale ty bryle chci taky .)) (i ten njujorsky pytel od brambor!!! :))

    ReplyDelete
  9. bože. aká je krásna a navyše tak krásne oblečená. vrr!

    ReplyDelete
  10. krásny look a tie okuliare sú naozaj božské ♥

    ReplyDelete
  11. Hej, super článok a tiež slečna :D

    ReplyDelete
  12. Oli: rado sa stalo :-) alebo pytel od brambor, neasi :-)))

    iva: uff, tak to mi odlahlo! :-D

    kate: ja som na tom teoreticky podobne, ale toto by som si rada vyskusala teda :-)

    simsa: pruhy pruchy ganz egal, nech zije cervena! :-)

    ev: ts ts ts... :-D

    sange: dikesko, som sa snazila, haha :-)

    dakujem vam za mile komenty, mna slecna tiez podobne rozveselila, prijemna zmen na blogu, myslim si :-)

    ReplyDelete
  13. skvelé .. úžasný outfit :o))

    truskawka-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ja som grapovala v celofialových okuliaroch ale aj toto musí byť su super festivalový podľad na svet! :)

    www.holdenovsvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. som rada ze diankin styl dokazu ocenit aspon ludia tu lebo u nas na skole ked si oblecie nieco cim sa vymyka z priemeru hned nanu zazeraju..

    ReplyDelete