7/19/2013

Ines, Lisbon


Remember how all the streets of Lisbon are almost white and seem to bounce off all the sunlight? Well, actually, a lot of people do too, while wearing lots of white and light colour (and smiles like Ines here). She works at Espaco B, a very cool concept store, check them out here.
Just spent a weekend in Prague shooting another series of 1 shirt, 13 women, and I love Ines' laid back way of throwing the flowy white shirt around her.

Tak to s tým úžasným svetlom v Lisabone je tak, že ho odrážajú nielen svetlé budovy a chodníky, ale aj ľudia, ktorí chodia oblečení v bielom a svetlých farbách (plus sa usmievajú ako Ines). Tá pracuje v super concept store Espaco B, kam som ju videla zájsť, a vytiahla som ju na ulicu :-) Nájdete ich napr. aj tu.
Posledný víkend som strávila v Prahe fotením ďalšej série bielych košieľ, a aj preto sa mi tu extra páči jej spôsobo ležérneho prehodenia ľahkej, povievajúcej košele.


8 comments:

  1. Krásná ženská, super outfit :) do posledního detailu, fakt
    a krásne odfoceno, jak jinak. Jaký používáš film? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. toto bolo na Kodak Ektar 100, oblubeny na leto :-)

      Delete
  2. keby som ju stretla na ulici, tak sa za nou otocim :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) vsak som sa aj, az do obchodu za nou zasla :-)

      Delete
  3. Ta zena ma v sebe nieco kuzelne....srsi z nej zenskost a spokojnost....a ten outfit...je len ceresnickou na torte ! Super ulovok ! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mne sa práve zdá, že má dosť mužné ramená a také drsnejšie črty, ako južanské ženy mávajú..
      (španielky, chorvátky..) ale páčia sa mi ruky a od kolien dole :) enrú

      Delete
  4. mne sa páčia náušničky, rada si všímam také detaily, ktoré možne nie sú stavebným prvkom, ale pekne to dotvárajú , hlavne teda plus pekné opálenie a vlasy.

    ReplyDelete