12/13/2015

Giveaway: Uashmama backpack


As I mentioned earlier, I have an issue with bags during motherhood. I mean, of course you suddenly carry around a different, extra set of things, that won't fit into just anywhere, but why would I carry them in a usually not very aesthetically pleasing object called "diaper-bag"? It feels like a lot of these bags were made to match a stroller, not a human (and you do get into situations where you need and carry the bag, sans the stroller). Or they tend to have no design that screams "look, I am a mother now, I love practical, shapeless things with strange prints".
So I don't know if you have come across a nice looking one, because I haven't. Not that I was searching that much anyway, since I quickly figured that for myself, backpacks are perfect for this phase. I've been loving them for some time, since they can carry a lot and let your hands be free (for the baby for example). I have a few (okay, exactly three, all three in black, surprise!) and this one from Uashmama is my favorite right now, because it fits my camera as well. And it is made from paper that can be washed, and is surprisingly firm and compact, with a few inside compartments. Bonus: it looks croco cool. And now I am giving one away to one of you (and please use it whichever way you want).
GIVEAWAY: 
To enter the giveaway, please write into the comment you e-mail address and select here which colour version of Uashmama Memmo you would like to own. You can enter until midnight on Monday 14th of December. Good Luck!

Ako som už nedávno spomínala, tašky počas obdobia materstva sú téma sama o sebe. Jasné, že zrazu vám do každodenného obsahu tašky pribudnú podivuhodné extra predmety, ktoré nevmestíte len tak kamkoľvek, ale netuším prečo by som ich mala nosiť v ináč nie moc esteticky pôsobiacich tzv. prebaľovacích taškách. Mám pocit, že mnoho z nich bolo vyrobených, aby sa hodili ku kočíku a nie k človeku (pričom je kopec situácií, keď tú tašku ponesiete, aj bez kočíka). Alebo majú vzhľad, ktorý z diaľky kričí "ja som matka, a milujem praktické veci bez tvaru, ale zato s čudnou potlačou."
Neviem či ste natrafili na esteticky vyzerajúcu prebaľovaciu tašku, lebo ja nie. Teda, nie že by som si dala moc záležať, rýchlo mi bolo jasné, že na toto obdobie mi najviac vyhovuje batoh. Batohy ma bavia už dlhšie, lebo sa ľahko nosia aj s väčším nákladom, a ruky máte voľné (napríklad na dieťa). Zopár ich mám (presne tri kusy, všetky tri čierne, prekvapujúco) a tento od Uashama je aktuálnym favoritom. Lebo sa mi doňho vmestí aj foťák. A je vyrobený ekologickým spôsobom z umývateľného papiera, a je prekvapujúco pevný a kompaktný, s pár vnútornými vreckami. Bonus nayše: v tomto kroko-prevedení vyzerá super. A tak jeden Uashmama batoh darujem jednému z vás (a noste si v ňom čo chcete :-).
GIVEAWAY:
Do komentára pod článkom napíšte ktorú farebnú verziu batoha Memmo od Uashama by ste chceli, plus svoju mailovú adresu. Čas máte do pondelka 14. decembra do polnoci. Platí pre SR aj ČR. Držím palce!

Update: Vyhráva komentár číslo 54, Monika Filová, blahoželám! 

223 comments:

  1. Zlatuuuuu :) joj ale je krasny :))
    Petranasagulova@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Tmavosivý batoh je prekrásny.
    d.keleceniova@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Čierny krokodíl...keď sa tak zamýšľam, dúfam, že ešte nejaký čas ho nebudem používať ako prebaľovaciu tašku :D ešte kým doštudujem, ale mal by využitie aj teraz-do školy, aj potom :D :D luciaujova@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Tmavosivý veru. horvathova.monika@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Platina je nejvíc!! <3 :))
    modedeboulangerie@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Krasne vsetky, ale strieborny.
    kolejakova.veronika@gmail.com

    ReplyDelete
  7. ...tmavomodra...
    A ten problem dobre poznam 😁 zatial to riesim svojou "kabelou" 😱 ale taky batoh by nemol od veci 😋
    jana.hankovska@gmail.com

    ReplyDelete
  8. strieborny, batoh pri malom ditku najlepsia vec! :)
    janula.b@icloud.com

    ReplyDelete
  9. - moje krevni skupina ♥ cernej krokodyl vede

    marketa-gorcikova@email.cz

    ReplyDelete
  10. čierny krokodýl :)

    bkrsakova@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Čierny. sasapappova@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Stopercentne čierny krokodýl! Batohy som zas začala nosiť pred pár rokmi a neviem si vynachváliť. Kat.Gazikova@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Všetky sú krásne, nevedela som sa rozhodnúť, ale som za pieskovú :)

    andrea.em236@gmail.com

    ReplyDelete
  14. batohy sú moje obľúbené, veľa sa do nich zmestí, a netlačia ma iba na jednom pleci, ale na oboch. pekne rovnomerne
    najviac sa mi páči tmavohnedá - krokodíl
    alzbetasimovic@gmail.com

    ReplyDelete
  15. cierny krokodilovy, nech mam v com zatial nosit fotak ;) martina.ulicianska@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Piesková alebo aj tá platina so vzorom je milá. :) Mne si silno zišiel, kedže mi už postupne chodíme bez kočíka a stále sa vždy nájde kopec vecí, čo zobrať so sebou ... :)

    ReplyDelete
  17. platinový je krásny, zuzana.hrivnakova@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Cierny :) ale vsetky vyzeraju super

    ReplyDelete
  19. Od Tmavo hnedeho "krokodyla" by mi poskocilo srdce 😍👌 Dnes mam meniny, to by bol daaaarecek! nakolko tu kde zijem nikto meniny neoslavuje 😨 lucia.kalincikova.12@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Svetlosivy. Aj ked najradsej by som chcela cerveny, ale taky nevyrabaju.
    kristina.vlkova@gmail.com

    ReplyDelete
  21. čierny krokodíl je najkrajší =) erika.daxnerova@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Svetlosiva
    czblondyn@seznam.cz

    ReplyDelete
  23. Stříbrná <3<3<3
    baratauerova@gmail.com

    ReplyDelete
  24. nie, že by som chcela opakovať ale ten čierny s croco motívom je prosto náádherný. Držím si palcee! :P
    t.stankovianska@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Môj favorit je strieborný.
    terezahavrdova@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Po platinovom moje srdce pisti:-)

    vero.sulekova@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Tmavosivá, ku všetkému a vždy! fodor.oli@gmail.com

    ReplyDelete
  28. platinový:) hlincikova@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Černý krokodýl - ach ♥ k.lindovska@gmail.com

    ReplyDelete
  30. čierny :) petra.markov4@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Horčicovo žltá verzia je top!

    lea.laurovic@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Krokodyl je naozaj najlepsi,ale aj ten modry je pekny. K prebalovaniu sa snad dopracujem uz tento tyzden.
    vejonka@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Cierny lenkaimrichova@gmail.com ��

    ReplyDelete
  34. Tmavomodry :-) to je presne ta vec, ked ho uvidis a povies si: "musim ho mat." Inak neprestanes nan mysliet ;-)

    ReplyDelete
  35. Tmavomodry, krasny ruksak! Moj email: veroni.kovacs@gmail.com (p.s. Tip na iny je stary dobry Fjällraven Kånken. Vsetko sa don zmesti a je velmi prakticky. Nie priliz velky (inklinujem vzdy brat so sebou tolko veci kolko miesta v taske) a nie priliz maly. Vsetko potrebne sa mi vzdy pekne zmesti. Dokonca aj so zajkom ktory je vzdy s nami na cestach ;-)).

    ReplyDelete
  36. Čierny krokoš, k batohu som sa ešte zatiaľ neprepracovala, ale tento je jednoduchý a skvelý, zuzana.cikova1@gmail.com

    ReplyDelete
  37. ten béžový :) stokyadik(at)azet.sk :)

    ReplyDelete
  38. čierny krokodíl je favoritom aj u mňa :) ivanahlinkova3@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Skvele zamyslenie :)
    Platinu poprosim.
    povabna.jednotka@gmail.com

    ReplyDelete
  40. tmavomodrá :)
    majerova.marcela@hotmail.sk

    ReplyDelete
  41. boze moooj ta platina <3
    p.pucherova@gmail.com

    ReplyDelete
  42. cierny krokodyl, samozrejme :)
    kotlar.lubos@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Tmavosivy aby vyvazil moj inak zvačša cierny satnik :))) a tiez pouzivam na plienky vsetko mozne len nie prebalovaciu tasku.. A som rada, ze nie som jedina co v tych super praktickych taskach na prebalovanie neobjavila svoje ja! Som mama ale chcem vyzerat stylovo, nie ako pojazdna mliekaren a zena ktorej titul mama skor uberie styl.. Ved vidiet rast svoje dieta je taak krasny cas..
    Zeny budme stylove ❤️❤️✌️
    Som sa rozpisala..

    ReplyDelete
  44. Platina Memmo ako moj diaper backpack ;)
    katka_chebenova@yahoo.co.uk

    ReplyDelete
  45. Jednoznacne cierny krokodyl ah :) dlllho po nom tuzim :)
    plastovaflaska@gmail.com

    ReplyDelete
  46. striebro marika k mojmu šedemu kabatu ;-) velmi tuzim po uashmama produkte ale su dost drahe na moj studentsky rozpocet;-) ach ty štylova matka ����miska.orlova@gmail.com

    ReplyDelete
  47. tmavosiva je naj :)
    evacechova25@gmail.com

    ReplyDelete
  48. nina.hulman@gmail.com platina

    ReplyDelete
  49. platina ❤️
    sona.melencova@gmail.com

    ReplyDelete
  50. čierny krokodílový
    mariakalaninova@yahoo.com
    velmi ma bavia tvoje moterhood posty, kedze aj ja budem coskoro mama a začínam riešiť podobne veci (ako sa vyhnúť noseniu vecí pre bábätko v tej opache a pod. ) a ked si v minulom poste spomenula tento batoh hned som si vravela - to je ono!:) takze velmi vhod mi padlo toto giveaway:))

    ReplyDelete
  51. Ja si rozhodne neviem vybrať :D medzi tmavomodrým, tmavošedým a pieskovým crocom :D
    wellferine@gmail.com

    ReplyDelete
  52. tmavomodrá:)
    verokobylanova@gmail.com

    ReplyDelete
  53. Na plienky pre mojho Kubka poprosim platinovy so vzorom :-) Dakujem! danova.m@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Rada by som ho darovala dalej....mojej uzasnej sestre;-) dakujem za platinu
    vernarskalucia1@gmail.com

    ReplyDelete
  55. Krásne by sa u mne žilo pieskovému :) kyrova.mariana@gmail.com

    ReplyDelete
  56. nadherne asi najkrajsia cierna ci tmavosiva
    . a je to uplna pravda, ze tie plienkove tasky su strasne... ked vidim tu sestrinu tasku v ktorom nosi veci pre maleho ..ach jaj
    jana.jakim@gmail.com

    ReplyDelete
  57. tmavosivý! andreakusnirova348@gmail.com

    ReplyDelete
  58. klasika, neviem si vybrat :) dnes asi cierny, hm alebo pieskovy, alebo svetlosivy... alebo platina? to je jedno, proste potrebujem z tohoisteho dovodu ako ty :) pchpchpch@gmail.com

    ReplyDelete
  59. čierny - krokodíl, do školy, na festival, kamkoľvek ako stvorený :)
    radka.olek@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Platina :)
    Kett@pobox.sk

    ReplyDelete
  61. Cierny krokodiil
    schwartzova.d@gmail.com

    ReplyDelete
  62. ciernyy

    orsi.hruba@gmail.com

    ReplyDelete
  63. modra, na modru som vysadena:-) andreapuchy@gmail.com

    ReplyDelete
  64. Platina
    jana.capek@gmail.com

    ReplyDelete
  65. platina
    luckasokol@gmail.com

    ReplyDelete
  66. Cierny
    labathka@gmail.com

    ReplyDelete
  67. Čierny krokodýl, klasika, ktorá nevyhynie. :)
    pecikova.lau@gmail.com

    ReplyDelete
  68. krokodilocierny, vdaka! lenkic.bene(at)gmail.com

    ReplyDelete
  69. Tmavosivý, ten je krásny!
    andrea.kurjakova@gmail.com

    ReplyDelete
  70. Svetlosivá :-)
    ivana.majzlanova@gmail.com

    ReplyDelete
  71. Waw to by bol paradny darcek, cierny krokodil je super!;)
    Zunicka@gmail.com

    ReplyDelete
  72. tmavomodrú predsa
    romankagonsenicova@gmail.com

    ReplyDelete
  73. Černý
    Ervulenka@seznam.cz

    ReplyDelete
  74. Černého krokodýla prosím. Magd.alena@seznam.cz

    ReplyDelete
  75. Ahoj Mariko, postupem času jsem taky zjistila, že kabelky nejsou vždy tak praktické. Nemluvím jen o bolavém rameni (pokud táhnu v kabelce milion věcí) ale i o tom, že mít dvě volné ruce se opravdu hodí. Kabelky byly vždycky moje vášeň, ale myslím, že je na čase dát prostor i batohům. A ty od Uashmama jsou nejen stylové, ale i ekologické - což je velké plus! Já bych si tedy vybrala batoh - stříbrný! S tím bych udělala spoustu parády a ještě by mi moje rameno poděkovalo!

    Přeju krásný adventní čas a děkujeme za skvělou soutěž!

    Lucka hrabakovalucka@seznam.cz

    ReplyDelete
  76. cierny batoh uz mam tak jedine strieborny!

    pia.valkovicova@gmail.com

    ReplyDelete
  77. vybrala som si olivovo zeleny, ak ak to vyjde, dakujem!
    dzam11@hotmail.com

    ReplyDelete
  78. Marikaa! Miluju batohy a na tenhle jsem už koukala a fakt ho potřebuju! Hodně! Moc! Nejvíc! Budu v něm nosit ekonomické knížky a foťák. A lásku. Líbí se mi moc ten pískový krokodýl, můžou se kamarádit! : )
    ahojsandro@gmail.com

    ReplyDelete
  79. zlatý ...lebo na zlaté doplnky nemám veľmi odvahu (teda doteraz), lebo je sviatočný, lebo oživí moju vojensky-zelenú bundu, lebo je odvážny ...lebo sa mi veľmi páči a vôbec si ho nemôžem dovoliť
    kacaniova.m@gmail.com

    ReplyDelete
  80. platina
    slavia@orangemail.sk

    ReplyDelete
  81. tak mna zaujal tmavosivy :) ako pises v blogu ako mam 3 chlapcov neviem si ruksaky vynachvalit ale mam dost problem najst nieco stylove a nie hned sportove. po tychto uz dlhsie poskulujem :) moj mail: zjavka@gmail.com

    ReplyDelete
  82. tmavomodrá :)
    braunovas@gmail.com

    ReplyDelete
  83. Mňa by veľmi potešil svetlosivý Memmo.

    P.S.: aj keď mi ešte hodnosť - pani Mama - neprináleží, je parádne inšpiratívne čítať tvoje pohľady a postrehy. Len tak ďalej!
    A hold všetkým Mamám ! ;)

    ReplyDelete
  84. mne by sa páčil asi tiež ten čierny krokodíl! alebo metalický! tillyd007@gmail.com

    ReplyDelete
  85. Tmavosivu a bejby uz mam :) lucia.stofej@gmail.com

    ReplyDelete
  86. svetlosiva <3
    terezagemeran@gmail.com

    ReplyDelete
  87. čierny krokodilyk prosim :-) katkag@yahoo.com

    ReplyDelete
  88. Platina so vzorom :)
    k.jakubjakova@gmail.com

    ReplyDelete
  89. prosím jednoznačne platinový :D
    idubjel@gmail.com

    ReplyDelete
  90. Ja by som si prosila, platinový... nádhera,šperk.... ;-) adach1301@gmail.com

    ReplyDelete
  91. svetlosivá jednozačne :)
    alexandrahraskova@gmail.com

    ReplyDelete
  92. Čierny krokodíl je najkrajší. Vaše blogy sa mi páčia čoraz viac, lebo sú pre mna nanajvýš aktuálne. Moja najmladšia dcérka je rovnako stará (mladá), ako malá M. A kedže sa nechce kočíkovať, musím ju nosiť a najvhodnejší batoh som ešte nenašla.. Uashmama ale vyzerá nádherne, možnk pri nom zakotvím :-) maria.krivosikova@gmail.com

    ReplyDelete
  93. Platina! Pekny refresh kazdeho kocikoveho i smrtelnickeho outfitu. :) metallic is the new black! Livussha@gmail.com

    ReplyDelete
  94. fíha ťažké rozhodovanie Platina alebo tmavo-sivá alebo Platina... :D ruksaky sú naj, hlavne keď človek potrebuje mať voľné ruky ;)
    tinarusnakova18@gmail.com

    ReplyDelete
  95. Tmavosiváááá:). michaela.zifcsakova@gmail.com

    ReplyDelete
  96. jednoznačne čierny :) if.hudecova@gmail.com

    ReplyDelete
  97. Tmaveseda pro anezka@igloonet.cz ;-)

    ReplyDelete
  98. černý krokodýl!

    anna.cicha@email.cz

    ReplyDelete
  99. Tmavomodrá zuzka.lapsanska@gmail.com

    ReplyDelete
  100. jednoznačne čierny krokodíííl :) roberta.toth2812@gmail.com

    ReplyDelete
  101. tmavomodry je naj :) lenkaweinzettlova@gmail.com

    ReplyDelete
  102. Cierny croco :* simipapp@yahoo.com

    ReplyDelete
  103. Krasne su vsetky, ale moj je olivovizeleny

    ReplyDelete
  104. zlatý mu sice šlape na paty ale na černého krokodýla prostě nemá nic! repkova.bara@gmail.com

    ReplyDelete
  105. Prekrásne sú všetky, ale vybrala by som si pieskového krokodýla :)
    pat.lichonova@centrum.sk

    ReplyDelete
  106. Ach. Poriadnych batohov a kabeliek nikdy nie je dosť. Čierna farba je neutrálna a nie veľmi nápadná pre mňa. Ale zišiel by sa mi, keď ráno odídem a vrátim sa večer, tak beriem so sebou snáď aj pol svojho majetku :D
    adelhaidis@gmail.com

    ReplyDelete
  107. tmavosivá! (i keď bolo nesmierne ťažké vybrať iba jeden :))
    brozman.tomas@gmail.com

    ReplyDelete
  108. Musela som sa pri tomto clanku pousmiat, pretoze som si spomenula na nevkusnu kocikovu tasku, ktoru mam hodenu v skrini:))) mne sa najviac paci pieskova, tak si drzim palce:)))))
    lenka.adamcova85@gmail.com

    ReplyDelete
  109. tmavomodrý, alebo čierny krokodíl, ja fakt neviem :D

    v.rajnicova@gmail.com

    ReplyDelete
  110. Akože...fakt že papier? Na KNIHY a laptop? Uuu, tempting :-D
    Tak pieskový krokodíl, Ježiško, nech nežerem :-D
    seldaquelde@gmail.com

    ReplyDelete
  111. Jaj, tmavohnedy krokodil :))) lucia.mitalova@gmail.com

    ReplyDelete
  112. zlatú, alebo striebornú:d Ale krásny batoh!

    FolyD.Sante3@gmail.com

    ReplyDelete
  113. Olivovozelenúúú
    b.mlejova@gmail.com

    ReplyDelete
  114. Všetky sú riadne kusy, ale pieskový krokoš zaujal asi najviac.
    v.uhrinova@gmail.com

    ReplyDelete
  115. viac ako ťažký výber :) ...ale, že čierna
    jjankak@gmail.com

    ReplyDelete
  116. Tmavosiva! Lucia.moskova@gmail.com

    ReplyDelete
  117. velmi hot topic na materskej - tiez to riesim vseliak, len zatial nie k mojej spokojnosti. Tak skusim stastie a zaradim sa do nespocetneho mnozstva reakcii :)
    tmavosiva a cierny krokodil je moj sampion.
    thomkaz@gmail.com

    ReplyDelete
  118. jaruskapet(at)gmail.com strieborna

    ReplyDelete
  119. Vyskusala by som platinu ako uvod k ruksakom :) luciadvorska@yahoo.com

    ReplyDelete
  120. cerny krokodyl je topka!
    kamcasvizelova@gmail.com

    ReplyDelete
  121. Čiernu!
    Najkrajšia, lebo najpraktickejšia :)

    adka.rezna@gmail.com

    ReplyDelete
  122. černý!
    lucie.krejskova@gmail.com

    ReplyDelete
  123. Ja som sice konzerva, ale strieborny je perfektny, takze ten a moja mailovka je katarina.melichar@gmail.com :-)

    ReplyDelete
  124. Najviac ma oslovil cierny krokodil, mam na tieto vzory tak trochu uchylku:D
    morrigan@centrum.sk

    ReplyDelete
  125. Tmavomodrýýý please:) j.trojakova@gmail.com

    ReplyDelete
  126. Tmavohnedý krokodíl je môjho srdca šampión!! lujza.behilova@gmail.com

    ReplyDelete
  127. pieskovy krokodil. Budem nosit do zodratia ;)

    zuzana.kupec@gmail.com

    ReplyDelete
  128. najlepsi je strieborny .)

    petra.debnarova@hotmail.com

    ReplyDelete
  129. Pre pieskovy moje srdce pisti! )
    jana.plastiakova@gmail.com

    ReplyDelete
  130. platinový by extrémne potešil :)
    berylka@azet.sk

    ReplyDelete
  131. platinový si prosím, to je najbližšie, ako sa kedy k platine dostanem :D
    chouette0157@gmail.com

    ReplyDelete
  132. čierna !

    barbora.kvokackova@gmail.com

    ReplyDelete
  133. platinový:)

    zevl.lelek@gmail.com

    ReplyDelete
  134. Vsetky su krasne, bolo by mi to jedno...:) Vyberam cierneho krokodila;)
    wpetushka@gmail.com

    ReplyDelete
  135. Mna by potešil tiež čierny krokodíl.
    zajeme21@gmail.com

    ReplyDelete
  136. Pieskový :-)
    marta.kuhnova@gmail.com

    ReplyDelete
  137. rozhodne metalický strieborný :) bronamol@gmail.com

    ReplyDelete
  138. tmavosivý :) rothova.a@gmail.com

    ReplyDelete
  139. Síce nie som mamina, ale raz ňou veľmi túžim byť (už teraz chodím po detských oddeleniach oblečenia a ochkám a achkám aké prekrásne veci majú na tých drobcov a môj chlap len v kútiku duše tŕpne :D), no i teraz by sa mi na tie moje študentské časy zišiel takýto ruksačik :) tmavomodrý je môj favorit :)
    zita.lopuchovska@gmail.com

    ReplyDelete
  140. čierna :) h.madlenka@gmail.com

    ReplyDelete
  141. strieborné prevedenie by bol dosť úlet, tak nech! :)
    tuszka117@gmail.com

    ReplyDelete
  142. čierny je jasný favorit.
    denisa.ballova@gmail.com

    ReplyDelete
  143. platina je mega! :) mia.mnau@gmail.com

    ReplyDelete
  144. olivovozelena.
    katarina.adamkovic@gmail.com

    ReplyDelete
  145. platinovy
    michaela.kristofcakova@gmail.com

    ReplyDelete
  146. tmavosivý silvia.sedlacikova@gmail.com

    ReplyDelete
  147. Tmavosivu:) idealne na mnozstvo knih aj hracky :) patadrobna@gmail.com

    ReplyDelete
  148. Platina ❤️ Andraos.petra@gmail.com

    ReplyDelete
  149. klasika čierny :) maria.tichovova@gmail.com

    ReplyDelete
  150. cierna! :) lubi.martincova@gmail.com

    ReplyDelete
  151. Čierny krokodíl je super! dominika.necasova@gmail.com

    ReplyDelete
  152. Čierny krokodíl je jednoznačný! Farbou aj štruktúrou :-) nora.nagyova@gmail.com

    ReplyDelete
  153. cierny krokodil-najkrajsi pre mna! adelka.hruskova@gmail.com

    ReplyDelete
  154. u mna vyhrava cierny krokodil :)

    m.mulikova@gmail.com

    ReplyDelete
  155. jeeej platinovy by som velice rada :) kollarova.mail@gmail.com

    ReplyDelete
  156. pieskovy batoh :) petra.martonova@gmail.com

    ReplyDelete
  157. piesková krokodíl
    vanesa.v.rybarova@gmail.com

    ReplyDelete
  158. mne sa paci platinovy, martinapetenyi@gmail.com

    ReplyDelete
  159. Giveaway ako lusk! :) tmavosiva vedie u mna :) kjuricova@gmail.com

    ReplyDelete
  160. sú krásne všetky :) ale čierny vyhráva. zlobotkova@gmail.com

    ReplyDelete
  161. Včera som ho obdivovala, dnes by bolo krásne ho vyhrať :) To by bolo také #vianočné - tmavosivý magdalena.mackovicova@gmail.com

    ReplyDelete
  162. Ako mamča by som v nom nosila vsetko potrebne aj nepotrebne :D zlaty je uplny top ! nogova.adriana@gmail.com

    ReplyDelete
  163. platina, prosim pekne :)
    pakika@email.cz

    ReplyDelete
  164. Olivovo-zelenú
    petra.valachova@gmail.com

    ReplyDelete
  165. kraasny !! mne padol dooka cierny krokodilik :) lenka.ondrasova@gmail.com

    ReplyDelete
  166. Zlatyyy :) turociova.dominika@gmail.com

    ReplyDelete
  167. Olivovozeleny :-)))
    cappuccinopost@gmail.com

    ReplyDelete
  168. pieskováá
    karbankova.b@gmail.com

    ReplyDelete
  169. úžasnej..barva: tmavosivá

    mail: terezapatero@seznam.cz

    ReplyDelete
  170. black croco!

    gazdikova.gabriela@yahoo.com

    ReplyDelete
  171. čierny alakriva@gmail.com

    ReplyDelete
  172. vsetky su krasne (nielen farbami, ale aj tym skvelym minimalistickym dizajnom), ale co sa farieb tyka - tak ta platina, ta je uplne ze najvaaac :-) ema.skodova@gmail.com

    ReplyDelete
  173. cierny alebo svetlosivy ☺ neviem sa rozhodnut
    monka.ivancakova@gmail.com

    ReplyDelete
  174. cierny kroko denisahajkova@gmail.com

    ReplyDelete
  175. zlatyy...momentalne som v ocakavani druheho kusu a dve volne ruky by boli fajn....a hlavne nech nas na ulici aj vidno a nielen pocut. izacikova@gmail.com

    ReplyDelete
  176. jój, čierny!
    (a svetlosivý, a aj lesklý odrazu oko upúta, modrý by sa tiež hodil a olivovú farbu už dlhší čas plánujem začať nosiť...)

    bibka643@gmail.com

    ReplyDelete
  177. čierny krokodíl! vac.tana@gmail.com

    ReplyDelete
  178. Platina 😊 veronika.radojcicova@gmail.com

    ReplyDelete
  179. Cierny krokodiil.)
    paula.kulichova@gmail.com

    ReplyDelete
  180. hocijaky farebny:)
    ale o to mi ani nejde,skor vas chcem dievcence od srdca pozdravit, aj s Tomaskom :) ked uz som na tvoj blog natrafila-juchuuuu:) drzkajte sa a vela sily a krasne vianocovanie prajeme!!!!!
    veronika a annamaria z detvy
    veronika.ivanova@me.com

    ReplyDelete
  181. Platina bez vzoru .... lponicka@gmail.com

    ReplyDelete
  182. tak vyskusam tiez stastie - hodil by sa mi tmavosivy. ale vsetky su krasne.
    i.jakabovicovaZAVINACgmail.com (kvoli spambotom radsej takto, ked uz pisem adresu verejne:)

    ReplyDelete
  183. tmavomodry
    dana.retova@gmail.com

    ReplyDelete
  184. Ja by som si vybrala tmavosivý. adus.takacova@gmail.com

    ReplyDelete
  185. Cierny krokodil..tej je mega dobry
    kgallova@gmail.com

    ReplyDelete
  186. Čierny by ma velmi potesil :) lenka.kozon@gmail.com

    ReplyDelete
  187. No tak ked by naaaahodou, tak ten cierny...
    casopisklavir@gmail.com

    ReplyDelete
  188. Mne sa veľmi páčia hnedý krododíliak :)))
    fendifoxyladyhomolova@gmail.com

    ReplyDelete
  189. ten maminkovsky :)

    ReplyDelete
  190. Ja by som si prosila čierny krokodílový, ten je rozhodne naj !!
    kristina.behunova@gmail.com

    ReplyDelete
  191. Pieskova janka.zabojnik@gmail.com

    ReplyDelete
  192. Čierny krokodíl :)


    adparka@gmail.com

    ReplyDelete
  193. mne sa veľmi páči pieskový krokodíl. a potrebovala by som ho od cca februára na nosenie plienok :-)
    jana.holubcikova@hotmail.com

    ReplyDelete
  194. Marika strieborny pre priatelku. vybrala si taky kabat - vyzera to ako deka alebo vreco, este jej je tusim aj velky ale strieborny batoztek by sa jej velmi hodil. Dakujem. slosar.m@gmail.com

    ReplyDelete
  195. Tmavomodrý je úplne krásny:)))
    maria.cabalova@gmail.com

    ReplyDelete
  196. Pieskova krokodil
    vika.zabo@gmail.com

    ReplyDelete