8/24/2016

Paulina, Bratislava


Recently I met up with Paulina, who was back home from Stockholm for a few days. It's been a year and a half since we met the last time - Pauli was a student of Fashion back then, working while studying and learning the ropes of the business. Today she is Head of Sales at the hip young Swedish label Ann-Sofie Back, which is kick ass! I am so happy for/with her.
And as she is a creative soul herself, here she is wearing a top she made from a men's shirt (love the superlong sleaves) and trousers by the label she works for.

Nedávno som sa stretla s Paulínou, ktorá bola na pár dní doma zo Štokholmu. Rozprávali sme sa po roku a pol od nášho posledného stretnutia - vtedy bola Pauli študentkou módy a popri škole pracovala a učila sa v praxi, o čom je biznis módy. Dnes je šéfkou predaja v mladej, hip švédskej značke Ann-Sofie Back, čo je super úspech, a ja sa teším s ňou.
A keďže ona je kreatívna duša, tu má na sebe top, ktorý si vyrobila z pánskej košele (tie megadlhé rukávy sú mega) a nohavice od značky, pre ktorú pracuje.



3 comments:

  1. krásne krásne kreatívne veci!! :)
    Ivana xx

    ReplyDelete
  2. veľmi sa mi páčia tie fotky :)

    P.S:
    Ak máš čas a chuť, bola by som veľmi rada keby si sa skočila pozrieť na blog mojej sesternice. Je to začínajúca blogerka a veľmi by sa potešila tvojej návšteve/komentáru :)
    http://partofnicol.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Rozhodne to vyzerá zaujímavo. Kreatívna transformácia mužského princípu na ženský. Ak budeš mať chvíľku, pripoj tento post na My Red Carpet fashion link up na mojom blogu. Budem sa tešiť. o)

    Anna xoxo
    www.glamadventure.com

    ReplyDelete