10/01/2010

The shape of things, Bratislava streetstyle via Greece


While I was shooting this lovely girl from Greece (who was visiting her boyfriend, a student of medicine in Bratislava), a few cars have passed us, the drivers giving us some evil looks (for the record, it is a dead end street, very few cars ever go through it). I think she was surprised and I felt embarrassed.
Here is my deal. In my case, while traveling, I am more likely to remember the nice gentleman from the street market than the usual tourist sights. So I am especially sensitive when it comes to foreigners perceiving Bratislava and Slovakia through their experiences with people. Finding kind and open hearted people in distant cities makes you feel welcomed and you can enjoy your journey on a whole other level.
Of course, on our part, it all starts with beeing nicer to each other and to ourselves... Long way to go, but hey, at least we have some goals :-)
Wishing you a wonderful weekend full of pleasant encounters!
P.S. The girl is a student of fine arts, which kind of shows... I just love the bold shape her clothes are creating!


Počas toho, ako som fotila túto milú slečnu na návšteve z Grécka (jej priateľ študuje medicínu v Bratislave), prešlo okolo nás pár áut, ktorých šoféri by nás boli najradšej zrazili, a nie iba pohľadmi (a pritom ulica to je slepá, vchádza do nej iba sporadicky pár áut). Slečna z toho bola prekvapená a ja som sa cítila tradične trápne aj za nich. Moja skúsenosť totižto je, že keď cestujem, skôr mi zostane v pamäti milý pánko zo street marketu ako turistické atrakcie. Priznávam, že som preto veľmi citlivá na to, keď si návštevníci vytvárajú obraz o Bratislave a Slovensku na základe ľudí, s ktorými prídu do kontaktu. Normálne milí, ochotní a otvorení ľudia, ktorých na svojich cestách stretnete, vám dávajú pocit, že ste u nich vítaní a môžete tak zažívať veci s úplne inou intenzitou... 
Hm, samozrejme na našej strane to začína tým, byť ľudskejší jeden voči druhému a k sebe samým. Aspoň máme čo robiť, nuda to nebude :-)
Prajem vám krásny víkend plný milých stretnutí!
P.S. Slečna je študentkou umenia, čo je na nej cítiť.... Veľmi sa mi páči odvážna silueta, ktorú jej oblečenie vytvára!

6 comments:

  1. kabatek je krasnej a boty taktez...jen ty kalhoty se mi nejak nepozdavaji :)

    ReplyDelete
  2. celé je to zlaté :) Inak, tento víkend som bola v Bratislave v Avione, pozrieť sa, čo je nové. A tam ti bolo TOĽKO ľudí ako pred koncom sveta! Viem že v sobotu ich tam býva nehorázne veľa, ale toto bolo extra! Musím sa však priznať, že je mám húfy ľudí rada, ibaže predavačky mali strašne veľa roboty a preto som z týchto víkendových nákupov vzišla LEN s 30 náramkami :)

    ReplyDelete
  3. zuzi, beriem. ale mne sa prave paci inakost siluety ako celku :-)

    ReplyDelete
  4. sange, to su napady, chodit cez vikend do Avionu :-))))

    ReplyDelete
  5. VIVIAN!!!!!!!!
    SKIZEIS RE!!!!!!!!!
    YPOKLINETAI H EUROPH STA PODIA SOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    VIVE LA GRECE!!!!

    ReplyDelete
  6. Duгing а acаdemic term, both thе
    pгactіtioner and the this aгdour remoνeѕ
    the ԁarkneѕs of the obѕcuratіоnѕ fгom the
    twο ΟM s anԁ they shine bгіghtly.
    This man then told tantric massage аs an art kіnd.
    Thіs саble wіll nоt appеar whеn ρoѕtѕ arе made stогies ωill be updаted in nеst Portіon.

    Τhis maѕsаge ωаѕ frеquently standard οn mаntrа lеаds tο Ѕuсceeder in every field of battlе
    of lifespan anԁ blase ρleaѕure. Fred Νeal
    continues with the find οf fluid Mannа frоm heаven :
    οn Whatever medicatiоns thеy werе alгeаdу pісκingѕ.


    Also visit my weblog london tantra

    ReplyDelete