10/01/2010

These shoes were made for talking, Bratislava streetstyle


I met Andrea first time in the summer, when I saw these craaazy shoes walking towards me. We took some pictures (which in the end I didn't really like) and she promised to send some more pictures of her shoes (which she didn't really do :-).
So summer passed and then in my mailbox landed pictures of these babies she is sort of making. She has an unbelievable collection of different kind of shoes that she turns into head turning, thought provoking pieces. Like the ones with a kinetic cat on top, a heart shaped liquid soap you can use in case of emergency, or luxuriously gold ones with green worms.
Apparently, if you feel like you're missing out on attention on the street, you should really try them :-) They are sold at the Pokojík shop in Brno, Czech republic, or you can drop her an email at andreamax@vnet.sk.

Andreu som prvýkrát stretla ešte v lete, so šialene neprehliadnuteľnými lodičkami na nohách. Nafotili sme fotky (ktoré sa mi nakoniec až tak nepáčili) a ona mi sľúbila poslať fotky jej lodičiek (ktoré mi nakoniec neposlala :-)
A tak leto prešlo tralala a zrazu mi v mailboxe pristáli fotky týchto kúskov, ktoré Andrea "vyrába". Má neuveriteľnú zbierku rôznych lodičiek, ktoré potom dolaďuje do takýchto nekonvenčných magnetov pre oči a radikálne názory. Ako tie s pohybujúcou sa mačkou, s tekutým mydlom v tvare srdca, ktoré môžete v prípade núdze použiť alebo luxusne zlaté so zelenými larvami.  
Vraj ak máte pocit, že sa vám na ulici nedostáva dosť pozornosti, vyskúšajte ich, účinok overený :-) Dostanete ich kúpiť v brnenskom obchode Pokojík alebo cez mail: andreamax@vnet.sk.


Oh, I know this post is already too long, but as usually, one thing leads to another :-) As it turns out, Andrea's sister is a designer behind the label yaxitaxi and when we met, she was wearing one of their T-shirts. If you're going to the designweekend this weekend in Bratislava, you can probably meet them there. Enjoy! :-)

Och, viem, že tento post je už dlhýýýý, ale keď veci a ľudia sú takí poprepájaní :-) Vyšlo totiž najavo, že Andreina sestra je dizajnérka značky yaxitaxi a keď sme sa stretli, Andrea mala na sebe kúsok z ich kolekcie. Ak sa chystáte na aktuálnu dizajnérsku burzu v rámci dizajnvíkendu v Bratislave, pravdepodobne ich medzi predávajúcimi obidve stretnete. Príjemný dizajnérsky zážitok! :-)

9 comments:

  1. Svět je malý, ano, Zuzku co má Yaxitaxi pár let znám :)

    ReplyDelete
  2. som zastancom doplnkov na topanocky, koniec koncov aj posledny post je o nich, ale tieto su na mna az prilis crazy.. no proti gustu ziadny disputat ;) tesim sa, ked si ich prehliadnem nazivo ;)

    ReplyDelete
  3. zaujímavý nápad, zasa niečo nové, čím sa dá vyčnievať z radu :)

    ReplyDelete
  4. tak také boty by som brala. Nemá ich zverejnené niekde na nejakej stránke? (sashe, fler alwebo niečo podobné?)

    ReplyDelete
  5. nika: svet je obcas fakt krasne prepojeny :-)
    katka: priznavam, ja by som asi nemala odvahu ich nosit, andrea hovorila, ze sa do nej raz jedna pani kvoli tomu pustila na ulici :-))))
    foly: praveze nema, da sa na nu nakontaktovat cez ten mail akurat

    ReplyDelete
  6. Tie topanocky..neskutocne. Tie s mydlami ma dostali. Vsetky ma dostali. Dakujem za tip :))

    ReplyDelete
  7. Neskutocne krasna dama! Ohromne ma bavi jej styl.. jej ne-prvoplanovost, ne-ocakavanost, farebnost, hravost & kreativita! Vsetkymi desiatimi by som brala tie boticky a hrdo nosila! Niekedy si proste rada vychutnavam extravaganciu a jemne poburenie nahodnych okoloiducich:)) Na SVK je pomerne lahko sokovat ludi a vycnievat z radu, vacsina ludi tu stale oblubuje uniformitu a sedost. Mnoho znamych mi na SVK hovorievalo ako sa extravagantne obliekam pritom v NYC ci LDN nikto o mna ani nezavadi pohladom.)

    Dakujem za virtualne zoznamenie sa s touto damou.. Yaxi Taxi poznam a fandim im.. no tieto boticky som vzhliadla prvy krat a nesmierne potesili!

    http://evaschon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. evi, myslim, ze koment potesil mna aj andreu :-) dakujem!

    ReplyDelete
  9. Na Dizajnvikende som bola a straasne som chcela tylovu suknu od yaxitaxi... Skoda ze bola taka draha :(

    ReplyDelete