11/24/2010

Story of a dress, part 2.


It all started here. The project, the idea, the collaboration, the girly hours spent at Maria's atelier. I love inspiring women. That's why I feel so lucky :-) And proud. Of the wonderful Mária Štraneková to be the first of designers to be chosen and supported by the Tatra banka Foundation, by designing a dress specially for the Award ceremony (it was such a privilege - and let's be honest, lots of fun! - to be there just to watch the process of this beautiful dress to be made!). And proud of the wonderful Mili from the Foundation who put together and amazing cultural evening filled with inspiration and love for all things beautiful. To see the very final dress (worn with jewellery by Renáta Ormandíková) and the awarded artists in each category, click here.

Všetko to začalo tu. Celý projekt, myšlienka spolupráce, babské hodiny strávené v Máriinom ateliéry. Ja proste milujem inšpiratívne ženy. A mám z pekla šťastie :-) A tak som hrdá na úžasnú Mayu Štranekovú, ktorá sa stala prvou v rade slovenských módnych návrhárov, vybraných a podporených Nadáciou Tatra banky (bola to veľká česť - a povedzme si úprimne, aj veľká zábava, ha! - byť pri tvorbe týchto nádherných šiat!). A som hrdá aj na úžasnú Mili z Nadácie, ktorá dala dokopy taký krásny a hodnotný kultúrny večer plný inšpirácie a citu pre krásno. Zoznam ocenených a fotky aj úplne finálnych šiat (so šperkom od Renáty Ormandíkovej) zo soboty večera nájdete tu


Okay, just a quick little picture together with the girls at the night of the event :-) Maya borrowed me this beautiful black organza skirt (!) and I felt like a princess in it - flowing (or rather trying to) through the reception :-) Thank you!
From the left: Mária's student and assistant Maja, Mária, Tonbo, Mili (all in Maya's design) and jewellery maker Renáta Ormandíková (more about her world later, here :-). 

p.s. My appologies to everyone looking for a new post wednesday morning - I had a little misunderstanding with blogspot, but it's all sorted out and working :-)

Dovolím si malú výnimku a fotku z recepcie večera :-) Mária mi zapožičala tú nádhernú čiernu sukňu z organzy (!) a ja som sa celý večer cítila ako princezná, ktorá pláva priestorom (aspoň snaha z mojej strany bola :-) Ďakujem krásne!
Zľava: Máriina študentka a asistentka Maja, Mária, Tonbo, Mili (všetko dizajn Mária Štraneková) a šperkárka Renáta Ormandíková (viac z jej sveta už čoskoro, tu :-)

p.s. Ak ste v stredu ráno márne čakali nový post, mrzí ma to - mala som malé nedorozumenie s blogspotom, ale už je to vyriešené, všetko fičí ako má :-)

15 comments:

  1. Ty šaty! Adel v nich vypadá božsky. Nejvíce mě zaujal detail rukávů. Ty ramena jsou masterpiece! Vskutku krásná geometrie! A ta tvoje sukýnka je také boží. Hrozně ti to sluší .. tu clutch mi prosím pošli, když tě omrzí.

    Tak som si to teda skúsila po česky a može byť!

    ReplyDelete
  2. skvelé fotky!
    a Adela má skvelé šaty, veľmi jej seknú :)

    ReplyDelete
  3. Just amazing :) And Adela certainly looks great without any makeup on, good to see that :)

    ReplyDelete
  4. och!!! a je koniec..tymto postom definitivny koniec satopribehu!!.....teda tohtorocneho:-) verim, ze pokracko s druhou seriou bud.rok:-)

    ReplyDelete
  5. tie šaty sú naozaj nádherné, nemôžem sa vynadívať, krása :)

    ReplyDelete
  6. Krásne Marika, a ty si krásne oblečená.
    .)
    A na post o pani Ormandíkovej sa hodne teším, mám veľmo rada jej veci.

    ReplyDelete
  7. Ty saty jsou skvele, miluju tu sukni a rukavy. Adel to slusi.

    ReplyDelete
  8. heeej, dakujem vam v mene Márie, Adely aj mňa, ha :-)

    Evi: no vidis, teraz som uz uplne zmatena :-)
    Mili: ale zaroven je to zaciatok dlhsieho pribehu predsa - tesim sa na pokracovanie! :-)
    Katka: dikes :-) Ten post bude (dufam) magicky ako jej obchodik :-)

    ReplyDelete
  9. ty šaty jsou překrásné,nejvíc se mi an nich líbí ta sukně:)
    a ta tvá je parádní!:)

    ReplyDelete
  10. Rukávy jsou na tom nejlepší:) Těším se na tvoje backstage Marnell fotky:)

    ReplyDelete
  11. Úúúú, Adéle to sluší. Poprvé jí vidím nenamalovanou :)

    ReplyDelete
  12. nenamalovana bola krasna! :-)
    sandra: dakujem, prva lastovicka je uz zavesena na minty.cz :-)

    ReplyDelete
  13. Link exchange is nothing else however it is simply placing the other person's web site link on your page at suitable place and other person will also do same in support of you.
    Also visit my website GFI Norte

    ReplyDelete
  14. What's up, I wish for to subscribe for this website to obtain hottest updates, therefore where can i do it please assist.

    Feel free to visit my site; グッチ 時計

    ReplyDelete