2/22/2011

Vintage streetstyle: Share your photos and take home a Diana

 

I am sure somewhere in you family albums there are hidden photographic treasures capturing your mum, dad, grandma or even great-grand uncle from different kind of eras, documenting the style of those people and eras. Wonderful black and white (or even some colour 80's) vintage streetstyle pictures that are worth to be seen.
My call is: scan those photographs, send them to my email address: tonbogirl.blogspot@gmail.com, together with a short description of who is on the picture or a short story about the picture. I will publish the best of them here, one by one. The best part: together they will create an unique album of vintage streetstyle of Slovakia, Czech republic or wherever you are from (any other regions are welcome!) I am sooo looking forward your pictures representing our vintage style of the streets!
For example, on this pic above is my mum (sooo pretty, I know :-), sometime in the early seventies when she studied Russian and French at University in Bratislava and just met my dad. You can't see it in the picure, but I am sure she was rocking the socks in shoes trend :-)

Som si istá, že v hĺbke vašich rodinných fotoalbumov sa skrývajú skvosty zachytávajúce vašich rodičov, starú mamu či pra-pra-prastrýka, dokumentujúce štýl ľudí aj doby, v ktorej žili. Nádherné čiernobiele (alebo aj farebné 80's) skvosty, ktoré škoda nechať zapadnúť prachom a nepodeliť/nepochváliť sa.
Moja výzva je: naskenujte tie fotky/vybranú fotku a pošlite ich/ju na mailovú adresu: tonbogirl.blogspot@gmail.com, spolu s krátkym popisom fotky, ľudí na nej alebo príbehom, ktorý sa k fotke viaže. Najlepšie z nich s radosťou postupne uverejním tu na blogu, a každá fotka tak prispeje k vzniku  unikátneho online albumu vintage štýlu z ulíc Slovenska, Čiech (ale vítané sú aj akékoľvek iné regióny.)
Napríklad na fotke hore je moja mama (že aká fešanda! :-), niekedy na začiatku sedemdesiatych rokov, keď prišla do Bratislavy študovať ruštinu a francúzštinu a zoznámila sa s mojím otcom. Na fotke to moc dobre nevidno, ale som si istá, že si celkom fičala na trende ponožiek v topánkach (ide móda dokola... :-)

Oh yes, this here is a special edition Diana lomo camera that I picked for one of you :-) The guys at lomography.sk love the idea of Vintage streestyle album and are giving this camera to one of you (who sends in a picture) as a little reward for your effort. The rules are simple: the lomography guys will pick the picture they like the most (I will be voting as well), but to be fair, we will take in account the number of likes and comments under the published pictures. Deadline: end of March! Looking forward!

A toto, prosím, je špeciálna edícia lomo Diana, ktorú som vybrala pre jedného z vás :-) Sponzorom je lomography.sk, kde sa myšlienka vintage streestyle albumu zapáčila a rozhodli sa venovať túto Dianu ako malú odmenu za námahu jednému z tých, ktorí pošlú fotku. Pravidlá sú najjednoduchšie: pošlite naskenované foto do konca marca a spolu s lomography.sk čisto subjektívne, ale so srdcom vyberieme tú naj z nich. Jedným očkom však budeme prihliadať aj na počet likov a komentov pod jednotlivými príspevkami. 
P.S. Ak nemáte kde fotku naskenovať, môžete zájsť do lomography embassy v Bratislave, kde to pre vás s radosťou urobia.

39 comments:

  1. ... uuu tak to musím nejakú špeciálnu vybrať :) ...

    ReplyDelete
  2. božee to je uplne super suťaž ja mam super fotku mojej starej mami a kolko može každy fotiek??

    ReplyDelete
  3. jehéé, už mám vybranou fotku!=) parádní nápad.

    ReplyDelete
  4. Ten nápad mě nadchl a bylo mi jasné, že se zúčastním, ještě než jsem se dočetla o výhře! :)

    ReplyDelete
  5. Woohoo, Tonbo, lákavá ponuka! :) idem do toho!

    ReplyDelete
  6. premyslam, premyslam, aka by bola vhodna... hadam nieco vylasujem :)

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  7. Moj otec vyzeral za mlada ako sandokan, mozno by som mala sancu :D

    ReplyDelete
  8. téda to je ale výzva! víkend stráim zalezlá ve strarejch fotkách :)

    ReplyDelete
  9. super nápad! mám fotku mojej prababky z obdobia, keď s pradedkom odišli zarábať do New Yorku, vonku zúrili 1920s, blížil sa krach na burze (ktorý ich pripravil o ťažko zarobené doláre), starká pracovala ako krajčírka pre bohaté americké paničky a obliekala sa veľmi štýlovo. jej fotka pred sochou slobody mi visí na inšpiračnej nástenke dodnes :)

    ReplyDelete
  10. jeeej, aj moj oco bol sandokan!!!! :-) idem do toho! skvela sutaz, Tonbo:)

    ReplyDelete
  11. tatiana, na tie tvoje fotky z NY som velmi zvedava, urcite budu paradne

    ReplyDelete
  12. krásna súťaž, aj bez tej výhry! som zvedavá, čo ľudia poposielajú, určite niečo nájdem aj ja. naši boli (a sú) veľmi stylish! :))

    ReplyDelete
  13. No ten přebal vypadá nádherně !!!

    ReplyDelete
  14. výbornej nápad, snad nikdo nebude fixlovat a nevyfotí sebe :D zkusím taky najít svojí mamku. můžu poslat i portrét (jako jak se tehdy líčila) nebo to musí být jen o oblečení?

    ReplyDelete
  15. parada, tesim sa, ze sa vam napad paci a este viac sa tesim na vase fotky - ja to nevnimam ani tak ako sutaz, len som mala pocit, ze mala odmena by bola prijemna :-)

    lovEva: ano prosim! :-)

    pauline: v zasade kolko chces, mozno niektore su seria alebo len jednu fakt naj - necham na teba :-) postovat ich budem po jendnej fotke (maximalne dve-tri, ak patria nejak spolu)

    greta, oksanka: dikes!

    Iva: tesim sa! :-)

    Linda: super, ide tu skor o ten obsah ako o vyhru, aj ked ta diana...ach :-)

    lucia: pod, pod! :-)

    jaja: verim ti! :-)

    suzinqua, zuzka h: ha, som zvedava na vasich sandokanov :-)

    alice: pekny vikend prajem! :-D

    tatiana: coze?! :-) to znie super, pls podel sa o svoju inspiraciu s nami :-)

    dominika: aj ja! tesim sa na stylish vasich :-)

    klara: suhlas, ja som ju videla nazivo, ked som ju vyberala v lomography embassy, a nazivo je este krajsia ako na fotkach :-)

    arasidka: to by sme hadam odhalili :-D primarne som to myslela na streetstyle, teda skor oblecenie, ale velmi rada uverejnim aj special edition - teda portret, aj z neho predsa krasne citit dobu a jej styl, tak urcite posli :-)

    ReplyDelete
  16. Nádhera!
    Mohla bi si aj ty mne komentovať a dať follow v ďaka.

    http://fashion---world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Niečo som poslal :)

    ReplyDelete
  18. žeby som vyšla z tiena nekomentujuceho verného čitatela? :D už by bolo na čase :D

    good idea! :) možno by som sa aj zapojila, mám mnoho fotiek z babkiných módnych prehliadok v Bratislavskom Carltone :D

    ReplyDelete
  19. I actually think I might be able to dig some photos of my mum, she was stunning! :)

    ReplyDelete
  20. jééé, to som zvedava, skusim pozrieť mamče

    ReplyDelete
  21. Milujem stare fotky!...takze okrem toho, ze sa urcite zucastnim, sa aj veeeeelmi tesim na tie ostatne...
    Lovu zdar :-)

    ReplyDelete
  22. beata: tesim sa! :-)

    anonym: dostala som, odpisala som :-)

    Juli.Ha: vitaj teda medzi komentujucimi. viem, ze vas je takych viac, dakujem za priazen! a babkine fotky z modnych prehliadok v carltone?! to si nemozes nechat iba pre seba, halo :-)))

    tengu: yes please!

    stanci: juchaha! :-)

    vecko: skus, skus, tvoja mamina musi byt urcite stylova :-)

    SeeMe: juch, tesim sa na tvoje fotos a uz prislo prvych par na mail, mam uplne zimomriavky!!! :-)

    ReplyDelete
  23. Krásná fotka mamky :). Moc se mi líbí čs. móda zač. 70. let... Fajn nápad.
    Tereza

    ReplyDelete
  24. To je skvělý nápad. něco podobného uskutečníl kdysi Scott Shuman a sešla se mu tam pěkná řádka skvostů. Jen nevím, kterou fotku mojí krásné maminky vybrat;)

    ReplyDelete
  25. Už Ti někdo řekl,že jsi geniální? Ted jen najít tu fotku mého tatínka s obřím afrem na hlavě a huňatými kotletami...nevím,kam jsem jí zahrabala...

    ReplyDelete
  26. roberta: ano! :-)

    Tereza: dakujem, som rada, ze to ma taky ohlas :-)

    Alenka: tak, tak, aj ja som to u scotta videla, vsak odtial inspiracia :-) tak posli viac fotiek, spolocne vyberieme. tesim sa!

    Peťka: neeeee :-)))) ako alenka uz spomenula, inspriaciou bol the sartorialist, ktory mal davnejsie nieco podobne na blogu. a halo, afro a kotlety? sem s nimi :-)))))

    ReplyDelete
  27. No tak tvoja mamka vyzera fakt super :)

    ReplyDelete
  28. Zannka: saaaamo, dakujem! :-)

    ZuzKa: koniec marca :-)

    ReplyDelete
  29. tak moje su poslane!!!

    ReplyDelete
  30. Juch, presne viem ktorú fotku! :-)
    a ked sa tengu zúčastní, kurnik, to by bolo aby som nenascanovala! :-D
    výborný nápad :-)

    ReplyDelete
  31. může tam být i skupina více dam?

    ReplyDelete
  32. a budou důležité i lajky u fotek? myslím,že toho někteří lidi mohou zneužít,např. když si na svojem blogu postnou "prosím hlasujte pro mě blabla.."

    ReplyDelete
  33. noemi: skenuj ako o zivot! :-))))

    lejmr: jasne, moze byt aj skupina. ako som pisala v pravidlach, finalny vyber je na lomography.sk a mne, cize cisto pocitovy, subjektivny, zo srdca :-) ale myslim si, ze je ok brat do uvahy nazor ludi, ktori si fotky prezeraju - cize pocet likov a komentarov moze napovedat. finalny vyber vsak robi "porota" ak ju tak mozeme nazvat :-)

    ReplyDelete