4/02/2011

Prêt-à-click


All I can say about this picture is: woohoooo! :-) I am not really a person to ask people to be photographed with, but I couldn't miss Scott Schuman, aka The Sartorialist. And I know we look kind of funny together (I mean I am 184 cm tall and Scott is not, so... yeah) and I was soo nervous approaching him, because he was in the middle of shooting before the Rick Owens show. But he was really nice and polite and listened to me blabbing about him being an inspiration (did I mention I was nervous?) He said he would love to travel to Bratislava or Prague, but it really depends on where his jobs take him. Anybody out there with a job for him? :-)

Cha! To je asi tak všetko, čo mám k tomuto obrázku :-) Aj keď nie som človek, čo sa rád fotí s neznámymi známymi, Scotta Schumana aka The Sartorialist som si nemohla nechať ujsť predsa. Viem, viem, vyzeráme troška ako komická dvojica (ja mám prosto 184 cm a Scott nemá, no) a ja som bola nervózna ako v prvej triede pred tabuľou, pretože on práve fotil na ulici pred prehliadkou Ricka Owensa. Napriek tomu bol veľmi milý a trpezlivo si vypočul moje blabotanie o tom, aký je inšpiratívny (však hovorím, že som bola nervózna). Tvrdil, že by rád zavítal aj do našich končín, akurát primárne cestuje tam, kam ho ťahá práca. Niekto s "džobom" pre Scotta? :-)

1. A short movie shot about The Sartorialist and how he works, here.
Krátky film o Sartorialistovi a jeho práci, tu aha.

2. For more impossibly cool people flip through the gallery The impossible cool
Ďalších neuveriteľne cool ľudí nájdete v tejto galérii The impossible cool.

3. March is over and so is the first part of the Vintage streetstyle competition on this blog. I say first part because I was really overwhelmed with the many wonderful pictures you sent me, so there will be a part two very soon and I will find a similarly cool prize like the Diana lomo :-) Until then, here you can find all the posts together, if you wish to support any of them, you can do that all this weekend - by clicking on the Like button below the post or leaving a comment. Early next week I will announce the one post taking home the Diana :-)

Marec je za nami a spolu s ním aj prvá časť Vintage streetstyle súťaže. Prvá časť preto, lebo ste úplne úžasní a poslali ste mi oveľa viac nádherných fotiek, ako sa dalo do tohto termínu uverejniť, čiže určite bude časť druhá a určite pre ňu nájdem tiež nejakú zaujímavú odmenu :-) Dovtedy máte tento víkend na to, ak chcete niektorý z tých postov podporiť: tu sú všetky príspevky spolu, stačí ak kliknete na Like pod postom alebo zanecháte k nemu koment. Začiatkom budúceho týždňa s lomography.sk vyberieme a oznámime víťaza prvého kola, ktorý dostane lomo foťák Diana :-)

20 comments:

  1. Wow, to je skvělý! Já bych asi neměla odvahu! :)

    ReplyDelete
  2. wow,prajem ti to:))

    http://all-about-mimi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. tsk to je fotka do rámika! :-)

    ReplyDelete
  4. Paráda, doufám, že jsi Scottovi dala vizitku, aby taky koukl na ten cz/sk streetstyle v jehož focení jsi ty jednička! :)

    ReplyDelete
  5. BBB: :-) neboj, v tej chvili by si mala :-)

    mimi: dakujem!

    babo: no ved toto, hned vedla rodneho listu a maturitneho vysvedcenia :-D

    daria: ja viem!!! :-)

    linda: no, nedala... to bol hned prvy den, unava z ranneho letu, no proste na to som odvahu nemala, srab som :-) ale vsak vies kolko vizitiek denne musi dostavat?

    ReplyDelete
  6. to je prostě ták supr :) závidim ti odvahu! heh já jsem tak stejně vysoká jako on :)

    ReplyDelete
  7. jeeej to je super že s ním máš fotku :))

    ReplyDelete
  8. skoda ty nedanej vizitky& ty hviezda nasa! :)

    ReplyDelete
  9. odpadávam, ty máš fakt pikčr s NÍM! :))

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  10. ach ach,, už jsem psala na fb, co si o tom myslím :)) můžu ještě poslat foto do Vintage streetstyle druhého kola? ,)

    ReplyDelete
  11. wow! pure happiness :)

    ReplyDelete
  12. Ooo, Scott Schumann a slovenska Scottka Schumannka :) Supeer fotka (hoci tam mohlo byt menej steny a viac vas :D):)
    Inak ma tesi, ze si taka vysoka ako ja :D (Ja mam 185 XD)

    ReplyDelete
  13. supér! nedivím se, že jsi byla nervózní, taky bych byla a jak!

    a jste vtipná dvojka,
    on je opravdu takový tintítko :)
    parádní fotka, dougám že už jí máš někde v rámečku :)

    ReplyDelete
  14. We are trying to bring him to Prague with Modni Unie and a brand this year. Fingers crossed!

    ReplyDelete
  15. You've been Tweeted @modniunie :-) Follow us at http://twitter.com/#!/modniunie

    ReplyDelete
  16. Alice: ano, asi si :-)))

    katka: och, merci!

    jaja: fakticky!

    Katie: jasne, ze mozes, budem rada :-)

    Zannka: super, konecne by sme si pozerali z oci do oci, co? :-)

    Adela: nemam, neviem, co by mi na to povedal chlap moj, haha :-) tesim sa z nej online :-)

    Rachel: yup, fingers, toes, you got it! :-)

    modni unie: thanx a bunch! :-)

    ReplyDelete
  17. ja som to vedela! a vobec, si tam, kde patris! :-))))) kiss

    ReplyDelete
  18. wow, právě jsem našla perličku dne - Tvůj blog, sleduji, super, nadšená

    ReplyDelete