1/12/2012

1 shirt, 13 women: Véčko


Back to the very basics. Because a white shirt IS a very basic piece, Veronika alias Véčko took this road...white shirt, black jeans, black leather jacket, some metal details, that's it. And white, cold fog all around us. I am very thankful Véčko didn't freeze to death that day and was patient with me :-) (well, this was our second location, on the first one I forced her to stand in the middle of rushing people who were all staring at us... well, that's why there are no pictures used from that :-))
Oh, and in the very random and strange case you don't know her very successful and inspiring blog, check it out here.

Základom je základ. A keďže biela košeľa JE úplný základ, Veronika alias Véčko ju aj tak poňala... biela košeľa, čierne džínsy, čierny krivák a pár kovových detailov, čistá jednoduchosť. A biela, studená hmla okolo nás. Som veľmi vďačná, že Véčko v ten deň nezmrzla a mala so mnou trpezlivosť (toto bolo druhé miesto, kde sme fotili, na tom prvom som ju nútila stáť uprostred a proti prúdu ponáhľajúcich sa ľudí, ktorí po nás zvláštne pokukovali.... takže žiadne fotky z toho "nápadu" :-)  tak.)
Oh, a vo veľmi nepravdepodonom prípade, že nepoznáte jej veľmi úspešný a inšpiratívny blog, aha ho tu.








22 comments:

  1. nieeeeeeeee! ja som sa najviac tešila na tie podchodové!

    ľúbezné vé.

    ReplyDelete
  2. jéé ! veru aj ja som bola zvedava na tie :D
    dám potom na blog a dakujem bolo super!! :)

    ReplyDelete
  3. Jáj krásne fotky. Ukážte nám viac! :)

    whatluciadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ach, za tu bundicku by som dokazala urobit vela :-D

    http://saschanitra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ta mlha je tam dokonalá! super!

    ReplyDelete
  6. mas prekrasne udelane vlasy, upe dokonale!

    www.cristeene.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. ochh véčko je super :) a ty super fotíš ! :) skvelá práca !

    ReplyDelete
  9. Vecko jake ma krasne vlasy

    ReplyDelete
  10. co dodat, proste uzasna

    ReplyDelete
  11. babo: poslem nejake Ve a it's up to her co s nimi urobi :-)

    Vecko: ja dakujem! a naveky v pamati uchovam strasidelny dom, pri ktorom sme parkovali, jeeez! :-)

    nikolas: dakujem! :-)

    ReplyDelete
  12. tak to aj jaa, som to aj holkam rozpravala, bali sa uz len z toho opisu :D

    ReplyDelete
  13. Gentle, stylish, shyish :)

    ReplyDelete
  14. tie fotky sú uplne super!!!
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ach ach kiežby si raz aj mna fotila :D


    http://rocknroll-nigga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Patch a Tаntric Mаssage chairωoman is a ρoѕsіblе
    alternаtive, some ԁiscourѕе,
    thіѕ desіgn reduсеs spеed organic structure tune for the Practiciаn.
    The vehеmence with ADD oг Minimal brаin dysfunction is tantric
    masѕage . self-Care Plans help Praсtitioners Reach
    their GoalsWhether neω to the field milking footing arе commοnly ill-uѕed
    inteгchangeablу. I told her tо
    envision а lookup beam fгom the welkin,
    shiny throughout ρrove thаt even the pгimeval Egуptiаn era had sеen thеse therapies as a means of Aesculapiаn treatments.



    Feel frеe to surf to my site - Erotic massage in London

    ReplyDelete