4/22/2013

Prêt-à-click

This is an invitation to a little small talk with pictures this Wednesday at the Martinus bookshop at Cubicon. No 20 seconds per slide this time, ha! (referring to the last Pecha Kucha event I spoke at which is quite challenging), this will be picures and talking without limits. If you are around, you're very welcome. Here's the FB event. And a few very clickable links: 

Toto je prosím pozvánka na malé posedenie (a pokecanie) už túto stredu v Martinuse v Cubicone. Žiadnych 20 sekúnd na jeden slide, ha! Toto bude veľa obrázkov a voľné rozprávanie, poďte si len tak posedieť, spýtať sa (ak a) čo chcete, k tomu káva zo Shtoora. A preveliká vďaka Martinusu za pozvanie, je to pre mňa veľká pocta. Tu FB event k tomu zriadený. A pár prudko klikateľných linkov:

1. The traditional ceramics from the region of Modra, revived by modranska. Love it!
Tradičná modranská keramika, oživená, zmodernená, krásna. Modranská. Modro-biela ma túto sezónu naozaj berie.

2. The fourth TEDx Bratislava conference has already tickets on sale, looking forward a whole day full of inspiring people and talks!
Štvrtý TEDx Bratislava už má lístky v predaji, tento rok sa premiestnili do SND. Na deň plný inšpiratívnych ľudí a prednášok sa už teším ako malá! :-)

3. Just discovered this site full of short Fashion films, love browsing through it.
Práve som objavila stránku plnú krátkych fashion filmov, baví ma prehrabávať sa na nej.

2 comments:

  1. myslím, že se vloudila chybička, lebo z odkazu na fashion filmy ma presmeruje na TEDx :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dakujem za upozornenie, az teraz sa mi to podarilo opravit, uz by to malo fungovat :-)

      Delete