4/22/2014

Behind the scenes

 

...a.k.a. the lovely Zuz guest starring in the video for Tatrabanka, together with this bike from Slowatch (also in the picture, the DOP girls: Buranova&Weisslechner). It was a cold, but beautiful day. And I experimented with shooting on diapositive film and quite like the results. The film is more sensitive to work with, but colours come out beautifully.

...alebo ako Zuz vo videu pre Tatrabanku hosťovala, spolu s týmto krásavcom zo Slowatchu (na fotke sú tiež šikovné dievčatá za kamerou: Buranova&Weisslechner). Bol to studený, ale krásny deň. Ja som experimentovala s fotením na diapozitív a výsledok sa mi celkom pozdáva. Je to citlivejší film, s krásnymi farbami.






Plus a few bonus photos from shooting the video with photographer Jakub Klimo in the beautiful, abandoned Grössling swimming pool.  And if they haven't already driven you crazy on youtube, you can watch the two videos here

Plus zopár bonusov z točenia videa s fotografom Jakubom Klimom, v priestoroch opustených kúpeľov Grössling. A ak vás ešte nedorazili na youtube, videá si môžete pozrieť tu aha.




12 comments:

  1. mne sa veľmi páčia fotky zuz...sú také mäkké-aj vďaka tým farbám, aj vďaka tomu, čo má na sebe
    a videá sú naozaj skvelé, veľmi príjemne sa na ne pozerá :)

    ReplyDelete
  2. a video zo zuz bude zhruba kedy? :) tie predošlé boli super, veľmi sa páčili :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zuz mala speci ulohu v existujucom videu so mnou, za co som jej vdacna :-D

      Delete
  3. Ta poslední fotka je nádherná!

    ReplyDelete
  4. tieto videá sú jedinými "reklamami" na youtube, ktoré som automaticky nepreskočila :)) a krásne fotky, posledný záber je nádherný

    ReplyDelete
    Replies
    1. dakujem, je to od teba laskave, pockaj este parkrat vyskocia a uvidis :-D

      Delete
  5. ahoj, prosim ta, kde si si dala vyvolat diak? ocividne je to 120mm na 6x7, najblizsie to robia vo viedni..? dakujem

    ReplyDelete
  6. *aha, pozerala som na mobile, teraz uz vidim, je to 24x36mm, ale aj tak, kde si to dala vyvolat prosim? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, mno, ja som zhodou okolnosti bola pracovne v Prahe, tam to vyvolali a naskenovali vo Foto Skoda. Ale najblizsie je asi naozaj ta Vieden....

      Delete