8/10/2014

Corsica roadtrip: Sardinia


The last part of our Corsica roadtrip was Sardinia. Yeah, it sounds strange, but we really just had a few days taste of the island, so Sardinians will forgive us for this barbarism. 
Sardinia seemed more mellow and less dramatic than Corsica, but equally visually pleasing. Residenza Capriccioli was one of the friendliest, relaxed places we stayed at during our trip.

Posledná časť nášho korzického roadtripu bola Sardínia. Znie to čudne, ale keďže pár dní na Sardínii bolo naozaj len takým nakusnutím ostrova, Sardínčania prepáčia toľké barbarstvo. 
Ostrov nám prišiel viac relaxačný a menej dramatický ako Korzika (ale to sa nám pokojne mohlo iba zdať), ale vizuálne vďačný bol rovnako. Residenza Capriccioli bola jedno z najpohodovejších, najpriateľskejších miest, na ktorých sme počas cesty prespávali.













After staying at the quite posh Costa Smeralda we traveled the north coast of Sardinia to Alghero.
Po pár dňoch na posh Costa Smeralda sme sa vydali po severnom pobreží až do Alghero.






Yup, reflecting surfaces again. By the way, love the comments to the previous post about your photographic guilty pleasures while traveling. Glad I am not alone!

A sú tu zas, zrkadlové plochy. Ozaj, ďakujem za super komentáre k predošlému postu, týkajúce sa fotografických úchyliek na cestách - som rada, že nie som sama!





Last night in Alghero. Good night and good luck and maybe see you again! 
Posledná noc v Alghero. Ďakujeme, bolo krásne, zasa raz nabudúce.

6 comments:

  1. Nadherne fotky, Taliansko je krasna krajina :)

    ReplyDelete
  2. Wow nadherne foto a ta zrkadlova je TOP :)

    ReplyDelete
  3. zaujimave fotky. nerozmyslala si nad clankom, v ktorom by si ukazala akym fotoaparatom fotis a ake su tvoje oblubene filmy? (vzdy ma to zaujima, jednoducho caro fotenia na film - tolko moznych kombinacii fotoaparatov a filmov, pricom vzdy iny vysledok)

    vcelku ma to zaujima, ked som si pozrela starsie fotografie, vsimla som si inu kvalitu - ktora stale stupa :)
    prva ma uzasne farby!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, Lusu, dakujem pekne za mily komentar, teda, som rada ak citit posun vo fotkach, opak by bol blby :-))) Napad na clanok zvazim, z casu na cas zodpovedam podobne otazky, zatial som vsak nemala pocit, ze by to chcelo samostatny clanok, ale uz je chrobak v hlave :-)

      Delete
  4. amazing pics of Sardinia. A truly remarkable Island with great food, great beaches and untouched countryside.

    ReplyDelete