4/05/2016

Bday giveaway: Two hours at Dior Institut Bratislava



This made my day: on the occasion of the things mentioned in the previous post (about growing up) and in co-operation with Dior Institut Bratislava, I would love to gift one of you with this special experience: a two-hour pampering treatment at the exclusive Dior salon, the ambassador of the iconic brand in Bratislava. In the beauty department, Dior is proud of its research results (well, they do employ 250 researchers!) and patents they have been awarded with. Moreover, all the ingredients come from certified production, so only the best comes through to the skin.
In this peaceful, scented oasis of gentle, highly professional fingertips (I am a face massage addict) and very comfortable beds (my very aching back says Thank you!), here you can spend two precious hours getting a treatment of choice (like one of these). OR, better than that, you can give it to someone. Hello there, friends on maternity leave, mothers who help their daughters on maternity leave, mothers by profession... yes, I am slightly monothematic here).
Just write your e-mail address into the comments section, as well as who will be given the treatment if you like, and at Sunday midnight random.org will pick the lucky winner. Keeping my fingers crossed (a bit more for mothers, ehm)!

Z tohto mám úprimnú radosť: pri príležitosti udalostí spomenutých v predošlom poste (dozrievanie a spol.) a v spolupráci s Dior Institut Bratislava môžem obdarovať niekoho z vás príjemným zážitkom: dvojhodinovým rozmáznavaním ošetrením pleti v exkluzívnom Dior salóne, ktorý je ambasádorom tejto ikonickej značky u nás. V oblasti kozmetiky si značka Dior zakladá na výsledkoch svojich výskumov (veď aj majú 250 výskumníkov!) a patentoch, ktoré za ne získali. Navyše, všetky suroviny sú z kontrolovanej produkcie a pleť tak dostáva len to naj.
V tejto voňavej oáza pokoja, jemných, odborných prstov (som závislák na masáž tváre) a pohodlných lehátok (toto som ja s mojím ešte od pôrodu rozbitým chrbtom extra ocenila) môžete stráviť dve hodiny vybraným ošetrením (napríklad niektorým z týchto). Alebo ešte lepšie, môžete ho niekomu darovať. To je nápad! (haló, kamarátky na materskej, maminy, ktoré pomáhajú na materskej, zaslúžilé matky... áno, som ľahko monotematická).
Stačí ak do komentára napíšte svoju mailovú adresu, prípadne komu bude ošetrenie určené, v nedeľu v noci random.org náhodne vyberie víťaza. Držím palce (potichu o troška viac všetkým matkám)!

GIVEAWAY UZAVRETÝ: ďakujem za krásne komenty, všetky by ste si zaslúžili tie dve hodky! Uff, preto som nechala rozhodnúť náhodným žrebovaním random. org a blahoželám víťazke, komentu číslo 27, Petre!



102 comments:

  1. turociova.dominika@gmail.com :)

    ReplyDelete
  2. Och, neviem, či som zaslúžilá matka, ale pri 3 deťoch idúcich tesne po sebe som sa do rúk pleťo odborníkov dostala len raz. Som si to jednoducho nezorganizovala. javorkovamiriam@gmail.com

    ReplyDelete
  3. b.sarinova@gmail.com
    ...by tam s radostou poslala svoju maminu, lebo je najviac (:

    ReplyDelete
  4. Ou yeah, toto by sa zislo 😊
    zuzana.smolka@gmail.com

    ReplyDelete
  5. darina.struharova@gmail.com

    ReplyDelete
  6. :) fuzakova.lucia@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Možno to bude sebecké ale šla by som sama, posledné dva roky boli pre mňa krst ohňom v súkromí tak by to bola sladká odmena. ;) pokornaveronika@gmail.com

    ReplyDelete
  8. nina.hulman@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Peta.wercholakova@gmail.com
    Myslim,ze by som ho venovala mame:)

    ReplyDelete
  10. K.jakubjakova@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Luciadvorska@yahoo.com - potesilo by danu skupinu :)

    ReplyDelete
  12. ewkajan@gmail.com oh yeah to vyzera super :)

    ReplyDelete
  13. nina.mihalikova@gmail.com -zeby moja plet zvladla aj nieco ine ako klasicku modru niveu.. ;)

    ReplyDelete
  14. Tak toto by dvojnasobnu maminu - mna! :-) - naozaj potesilo! lucia.moskova@gmail.com

    ReplyDelete
  15. ou jé, nie som mama, ale venovala by som ho tej svojej yarkosh@gmail.com

    ReplyDelete
  16. kgallova@gmail.com
    a asi by som sa z toho tesila ja

    ReplyDelete
  17. ives.lukacova@gmail.com - Ja by som výhru venovala mojej najlepšej kamarátke a zároveň novopečenej mamičke, ktorá v pondelok horko ťažko priviedla na svet krásnu dcérenku Vanesku a po tom všetkom si zaslúži nejakú príjemnú odmenu a relax.

    ReplyDelete
  18. Taaak.... o tomto sa mi sniva pomedzi nocne kojenia!
    veselovska.kata@gmail.com

    ReplyDelete
  19. mojej super mame by som to venovala - chouette0157@gmail.com

    ReplyDelete
  20. martina.szaboova@gmail.com

    ReplyDelete
  21. ja by som to venovala sebe, a to bez akychkolvek vycitiek svedomia. Pracujuca mamika 2,5 rocneho tornada, v 7. mesiaci tehotenstva, 3 tyzdne pred svadbou (potialto sa chvalim), so zhorsujucim sa tehotenskym akne (tu sa uz stazujem). peverley.andrea@gmail.com

    ReplyDelete
  22. ja by som ho venovala seba, učiteľke v MŠ, ktorej pleť a hlava dostáva od tých malých šibalov zabrať. veď také pohladkanie po tvári čerstvo zašpinenou rukou je na nezaplatenie :) mia.orsagova@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Ach toto by bol pre mna, tiez mamičku, balzam na dušu.
    Petra.moravska@gmail.com

    ReplyDelete
  24. patricia.kusicka@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Venovala by som to sebe, tiez po pôrode by sa mi takáto vec fakt zišla !
    Martina.betakova@gmail.comy

    ReplyDelete
  26. ja tiež mamine, zaslúži si to najviac na svete :) vivien.mihalikova@gmail.com

    ReplyDelete
  27. raz som tam už bola, viac rokov dozadu, a bolo to super, maju vysoky standard v osetreni pleti. venovala by som to kamaratke, ktora si to nemoze financne dovolit. katkag@yahoo.com

    ReplyDelete
  28. Lucka.carna@gmial.com, osetrenie venujem sebe - zasluzilej mamine teenagera )))).

    ReplyDelete
  29. silvia.sedlacikova@gmail.com ☺️Nematka zatial

    ReplyDelete
  30. Oh ano! Venujem si to sebe, po posledných prebdených nociach by to bola ako výhra v lotérii pre moju pleť aj dušu :) andyoga@me.com

    ReplyDelete
  31. lucia.mitalova@gmail.com :-)

    ReplyDelete
  32. obligatne moja mailova adresa :-) miska.orlova@gmail.com ja viem ze nevyhram ale aj snaha sa ceni.. nahprv som myslela ze by sla moja mama ale ona by to nedocenila.. tak by som to venovala svokre! to je žena s velkym ž a s este vacsim ❤️ klobuk dole ze zvladla vychovat mojho priatela a este dve deti k tomu. a je masazomilovkina :-)

    ReplyDelete
  33. To znie tááák dobre! Dior je skvelý, mám nejaké farbičky a sú neskutočné. Ked ma naposledy unavenú po 48h bez spánku zobrala vizážistka Dioru do parády na letisku v Dubaji (asi to na mne bolo fakt vidieť) tak som sa po pár minútach nespoznala :-) ja by som ho venovala svojej mame, za to, že ma v puberte nedala utratiť, pre tie moje výčiny, ha. pastiakova@gmail.com Marička zdravím a sledujem ta z dalekého Kiwilandu, cmuk!

    ReplyDelete
  34. ja by som to venovala mojej mamine. zaslúži si :) renata.gettvertova@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Hoci ešte nie som mama, rada by som tento zážitok dopriala svojej mamke, ktorá by konečne rozmaznávala seba a nie iných okolo nej :)
    dubenova.kristina@gmail.com

    ReplyDelete
  36. zusska21@gmail.com ..dior olala :)

    ReplyDelete
  37. lisonka4@gmail.com
    Ak vyhram, urcite darujem tuto luxusnu starostlivost o plet svojej uzasnej mamine. Velmi by ju to potesilo a uz si ju aj viem predstavit ako si to tam uziva!! :D
    Kazdopadne drzim palce vsetkym co sa zapoja do sutaze.. :*

    ReplyDelete
  38. lea.laurovic@gmail.com

    Moja výhra by určite putovala mamine, lebo si to zaslúži, of course :)

    ReplyDelete
  39. veri.soltesova@gmail.com Nebudem klamat, vyhru by som si rada uzila priamo ja :)
    Veronika

    ReplyDelete
  40. zaslúžim si:, mattova.maria@gmail.com

    ReplyDelete
  41. 30 rokov som nebola na kozmetike, takze by som si to zasluzila aj ja :o) Hlavne pred svadbou mojej dcery, aby som bola k svetu :o) katicaz58@gmail.com

    ReplyDelete
  42. ja sama :-)))
    nataliapatalia@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Juuj kedze som teraz tehulka, tak velmi dobre by mi to padlo :)

    lucyfashionvisions@gmail.com

    Lucy

    ReplyDelete
  44. Patadrobna@gmail.com mojej mamine, aby sa stale citila mlado a krasne(lebo pre mna stale je).

    ReplyDelete
  45. magda.sebova@gmail.com, dotknuta skupina preruspvaneho spanku:)

    ReplyDelete
  46. Svojej mamine, ktorá vychovala tri dcéry :-) d.bacigalova@gmail.com

    ReplyDelete
  47. alexandrahraskova@gmail.com :)

    ReplyDelete
  48. barbora.bodnarova@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Únik do žensko-rozmaznávacieho sveta z našej prevažne mužskej domácnosti (1:3) :) by ma potešil. Po takmer 4 rokoch na materskej moj vyťahaný chrbát zaujali hlavne tie pohodlné ležadlá :D. kormanakova@gmail.com

    ReplyDelete
  50. Ako pise Mia vyssie, som ucitelka v MS, teda trocha sebecky by som to venovala sebe:))) ale teda na obhajobu, ja seba nazyvam adoptivna matka 20-tich deti:)))
    lenka.adamcova85@gmail.com

    ReplyDelete
  51. pampering po pamperskach :-) inora02@gmail.com

    ReplyDelete
  52. v komentoch pri minulom poste som spominala moju melancholicku modrozelenu plet....:)
    enru

    ReplyDelete
  53. adelhaidis@gmail.com Slo by to mamine, ktora si uz konecne moze najst cas sama na seba po tom, co vychovala sama 2 deti .) Janka

    ReplyDelete
  54. camatejova@gmail.com

    ReplyDelete
  55. christina.praznovska@gmail.com

    ReplyDelete
  56. zliskova9@gmail.com

    ReplyDelete
  57. symphoniette@gmail.com protoze moje plet rozhodne nedostava, co si zaslouzi, a je to skoda.

    ReplyDelete
  58. síce ešte nie som mamička ale rozhodne by sa mi niečo takéhoto zišlo, predsa len už nie som najmladšia :D a času o staranie sa mojej pleti nie je teda veľa, pri tom mojom životnom štýle plnom zhonu sabova24(zavináč)gmail(bodka)com

    ReplyDelete
  59. Izacikova@gmail.com

    ReplyDelete
  60. tusim sebe. po zime:) lucia.hostinska@gmail.com

    ReplyDelete
  61. junkfoood@gmail.com

    ReplyDelete
  62. lenka.trangosova@gmail.com a venovala by som to svojej mamine, pretože ak si to nezasluži ona, tak už asi nikto. :))

    ReplyDelete
  63. zuzana.dankic@gmail.com mamina by na to nesla, ale ja (tiez mamina) by som si to s chutou vychutnala, och, ooooooooooch, neda sa tomu random.org-u nejako pomoct????? :D :D

    ReplyDelete
  64. monika.svidekova@gmail.com
    preco si to nemozem poslat sama sebe? mozem? tak dobre:)))

    ReplyDelete
  65. stefekova.kat@gmail.com
    By som to aj venovala mamine, ale ona by aj tak radsej varovala rocnu vysnivanu vnucku a poslala tam mna :)

    ReplyDelete
  66. Mamina je kozmeticka, tak by sa pre zmenu niekto postaral o nu :)
    lucia.stofej@gmail.com

    ReplyDelete
  67. magentaa@gmail.com ja som totiz od dcerky dostala ovcie kiahne a najblizsi mesiac urcite z domu nevydem a mojej pleti uz asi niet pomoci. :) ALE! ak budem ta stastna, oddychnut si pojde nejaka mamina ktoru si z kamosiek vyberiem, uz mam aj jeden tip.)

    ReplyDelete
  68. asi iba raz som niečo vyhrala, ale tak ;) idubjel@gmail.com

    ReplyDelete
  69. Dve hodiny iba pre seba?! Najlepsi darcek!! vejonka@gmail.com

    ReplyDelete
  70. andrasikova.k@gmail.com :)

    ReplyDelete
  71. osrmanova.katarina@gmail.com
    mamči by som posunula)

    ReplyDelete
  72. Veronika Shoebridge: veronikashoebridge@gmail.com

    ReplyDelete
  73. janadurinikova@gmail.com

    ReplyDelete
  74. Zuzana.ozanova@gmail.com. A bez hanby by som ho dopriala sebe ;)

    ReplyDelete
  75. hlatka.magdalena@gmail.com

    Sebecky by som ho dopriala sebe, nakoľko si myslím, že je to presne to, čo si zaslúžim po dopísaní bakalárky!

    ReplyDelete
  76. henrietatrubianska@gmail.com
    Darovala by som ho svojej sestre, myslim, že si to zaslúži najviac.

    ReplyDelete
  77. poslem maminku, lebo si najviac zasluzi ;-)
    baskabudis@yahoo.com

    ReplyDelete
  78. vodavodickova@gmail.com
    v septembri to budu 2 roky,co som nikde sama nebola,ani cez den,o vecernom programe ani nehovorim:) a v septembri sa mi zaroven "nabehne" dalsia minimalne dvojrocna "spolocenska" pauza,kedze cakame druhe mimco...tak to proste chcem stihnut aspon raz sa "utrhnut z retaze" a ist sa na dve hodiny zrekonstruovat:)

    ReplyDelete
  79. ciziky@gmail.com

    Darovala by som to kamoske ktora sa ide vydavat. Nech je v ten den NAJkrajsia.

    ReplyDelete