8/31/2010

Last flowers of summer, Bratislava streetstyle


Today tempted me to go hunt for autumn boots, slightly heavy, slightly worn, black leather ones. Come autumn, I will very likely cocoon into blacks, grays, neutrals, to protect my human warmth. This lovely girl, Veronika, told me that after some time she is changing her wardrobe into a brighter one - that's why she got this flowery shirt from Zara. She is leaving her cocoon to fly out in bold, brave, beautiful colours. I am so thankful for butterflies...

Dnešný deň ma primäl k hľadaniu jesenných topánok. Lepšie povedane bačkoriek. Čiernych, kožených, jemne obnosene pôsobiacich. Je mi jasné, že s príchodom jesene sa kuklím do čiernej, sivej a neutrálnych farieb, akoby som si chránila svoje ľudské teplo. Dievča na fotke, Veronika, mi prezradila, že po čase radikálne mení svoj šatník na veselší, farebnejší, jasnejší - ako jej blúzka zo Zary. Opúšťa svoju kuklu a vylieta do sveta v jasných, smelých farbách. Vďaka prírode za motýle...

Poznámka: Po traumatizujúcom zážitku čítania mojich príspevkov v slovenčine cez Google translator, som sa rozhodla prejsť do prevažne dvojjazyčného režimu písania. Jazyk a vy, ktorí čítate cez Google translator, si to jednoznačne zaslúžite :-) 

3 comments: