7/26/2011

Vintage streetstyle, round 2: Ľubo


Picture sent by Monika B.: "On the picture is my uncle Ľubko (my mom's brother) and I love the lightness of it. It was taken around the beginning of the 80's in Žilina, maybe exactly in 1980 - in that year my mom was 15 and left for her studies to Ružomberok, where she got a job. After graduating she stayed to work there and since she was the oldest of five siblings and the only one with a job, she was happy to buy them little gifts. This is how probably my then 17 years old uncle got his new leather jacket and instantly wanted his picture to be taken. Trust me, there wasn't a more stylish guy in Žilina... :-)"

Fotku poslala Monika B.: "Na fotke je môj ujo Ľubko (brat mojej mamy) a mám na nej rada tú ľahkosť, ktorá sa v nej skrýva. Bola fotená v Žiline niekedy začiatkom osemdesiatych rokov, možno aj presne rok 1980, kedy mamina ako 15-ročná odišla zo Žiliny študovať do Ružomberka, kde popri škole pracovala. Po maturite tu ostala pracovať v niekdajších bavlnárskych závodoch a keďže bola najstaršia z piatich detí a jediná z nich pracujúca, veľmi ochotne a s radosťou im kupovala všelijaké veci. A asi takýmto nejakým spôsobom priešiel môj (vtedy asi 17-ročný) ujo k svojej novej koženej bunde, v ktorej sa okamžite túžil vyfotiť. No darmo, štýlovejšieho chlapa by ste v tom čase v celej Žiline len ťažko našli... :)"

3 comments:

  1. že aký sympaťák? :)

    ReplyDelete
  2. Fešák :). Super bunda a moc se mi líbí jeho vlasy. T.

    ReplyDelete
  3. sange: ze velky? :-)

    T: uplne si viem predstavit, ze by dnes oproti mne kracal takyto fesak na ulici, asi by som ho aj odfotila :-)

    ReplyDelete