10/04/2011

In the detail: backpacks



 As seen last week at Brillance Fashion Talent (by a student from Israel that I forgot the name of, sorry) and at Blaf Style (by Domi Grzybek). Backpacks are kind of the same thing for me as the earlier mentioned dots - love them on others, but feel funny on me. Hm, maybe next time I should write about something that I actually DO love and wear :-) Anyway, this week I will shower you with pics from both fashion shows, hope you'll like them.

Ruksaky videné na Brillance Fashion Talent (od izraelskej študentky, ktorej meno som zabudla, pardón) a na Blaf Style (od Domi Grzybek). S ruksakmi som na tom rovnako ako s nedávno spomínanými bodkami - na iných sa mi páčia, sama ich ale nenosím. Hm, možno nabudúce by som mohla napísať o niečom, čo AJ nosím :-) Dovtedy vás však tento týždeň zasypem fotkami z oboch minulotýždňových prehliadok. Krásny utorok!

3 comments:

  1. tie batôžky, alebo ako to nazvať sú skvelou inšpiráciou :)

    ReplyDelete
  2. som na tom rovnako, narozdiel od toho, že "puntíky" sa mi nepáčia ani na sebe ani nikde inde :D

    ReplyDelete
  3. teším sa na fotky! :) tiež sa mi zdalo že sa nejak rozširujú ruksačiky, tak uvidíme.. :)

    ReplyDelete