10/12/2011

Nu Spirit Fashion presents We Are Not Sisters & Zuzana Serbak





 


The second fashion event at Nu Spirit (hooray for their effort and work!) introduced the collection of the funky We Are Not Sisters combined with Zuzana Serbak's shoes. While We Are Not Sisters is mainly a street wear label, I was really taken by their series of simple, knotted dresses.... And wait till I tell you the process of creation: first the knot is created on a piece of fabric and the rest of the fabric is then formed into the dress directly on its new owner, have to love that!
I already mentioned Zuzana Serbak's work on this blog, so I was curious to see the pieces in action. Honestly, I want all the colour combinations of the ballet flats, they look so comfortable. And yes, I am fascinated by the massive, strappy tied-around-wedges sort of thing, just fascinated. Will dream about them for sure :-)

Druhý prehliadkový večer v Nu Spirit klube (hurá záslužným činnostiam!) predstavil kolekciu oblečenia funky značky We Are Not Sisters v kombinácii s topánkami od Zuzany Serbak. We Are Not Sisters je najmä street wear značka, a o to viac ma baví ich séria jednoduchých šiat s uzlom... A to som vám ešte nepovedala, ako sa tie šaty rodia: najprv na vybranej látke urobí uzol a zbytok látky sa potom na tele budúcej majiteľky formuje do šiat, mňam!
Prácu Zuzany Serbak som už na tomto blogu spomínala, preto som sa extra tešila na možnosť pozrieť si jej kúsky v akcii. Priznávam, z balerínok by som si prosila všetky farebné kombinácie, vyzerali extrémne pohodlné. A áno, úplne mi učarovali masívne, oramienkované, vysokánske čudá, ale úplne. Bude sa mi s nimi asi snívať :-)

6 comments:

  1. tie tyrkysové lodičky!! :) to sú tie čo boli aj na Brillance že? :) úžasné sú..a tie na poslednej foto sú tiež zaujímavé..

    ReplyDelete
  2. tie šaty sú prekrásne

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  3. zuzana serbák je moje úplně nejvíc nejoblíbenější shoe designérka!!!

    ReplyDelete
  4. Sesterske topiky mi uz visia v skrini a na tie balerinky mam zaalusk!

    ReplyDelete
  5. chcem všetky tie topánky :-O hlavne tie modré, wuááá

    ReplyDelete
  6. jop, tie tyrkysove topanky!

    ReplyDelete