11/22/2011

Shalom from Tel Aviv Fashion Week



Hello dears, sorry for the lack of posting, sending you a big Hello from Tel Aviv Fashion Week! :-) Crazy, I know!  I would like to thank the organizers for bringing out international media and bloggers adn the Izraeli embassy in Slovakia! It is crazy and busy and fabulous! Trying to photograph and see as much as I can! Can't stop writing exclamation marks! Stop! :-)
I am regularly posting a little TLV FW diary taken with a little digital camera on my Facebook page here, stop by if you like :-) Shalom!

Milí moji, ospravedlňujem sa za chýbajúce posty, posielam veľké AHOJ z Tel Aviv Fashion Week-u! :-) Je to ako sen, ja viem! A týmto by som chcela poďakovať organizátorom za priestor pre novinárov a blogerov z celého sveta, ako ja Izraelskej ambasáde v Bratislave! Je tu nádherne a rýchlo a fantastisch! Snažím sa zachytiť pre vás čo najviac! A prestať písať výkričníky! A dosť! :-)
Pravidelne pridávam digitálne momentky do TLV FW denníka na mojom Facebook profile, ak sa chcete staviť, ste vítaní :-) Shalom!

6 comments:

  1. Fantastic! :) Keep on rock'n'rolling, girl :)

    ReplyDelete
  2. tešíme sa, výkričník

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  3. jéj, Marika na červenom koberci! Chceme častejšie! :) Výkričník! :D

    ReplyDelete
  4. desne ti to sluší !!!!! :D

    ReplyDelete
  5. roztomilý outfit :)

    http://michellecakova.blogspot.com/

    ReplyDelete