4/12/2012

Boba, Bratislava streetstyle




I had my sight set on Boba and her playful fashion sense for some time now (sometime I would love to show you her way of wearing a turban, so beautiful!) and I finally got to meet her in the streets, all colourful and spring and sprung. Honestly, doesn't she look here like a superhero comics character? Like Wonderwoman ready to fly off (in her Yaxi Taxi dress) and save the world? :-)))
I already "flew off" straight to Košice, if you happen to be here tomorrow you are very welcome to stop by at the Nech sa páči cafe at 5 p.m. at a small vernissage. See you!

Bobu a jej hravý štýl som mala v merku už nejaký ten čas (niekedy by som vám rada ukázala jej štýl nosenia turbanov, dovidopo!) a konečne som ju stretla v uliciach, farebnú, jarnú, naštartovanú... Ale naozaj, nevyzerá tu ako postava z komixu o superhrdinoch? Ako Wonderwoman pripravená vzlietnuť (vo svojich šatách z Yaxi Taxi) a zachrániť svet? :-)
Ja už som "odlietla" a som v Košiciach, ak zajtra pôjdete okolo, ste srdečne vítaní v kaviarni Nech sa páči, od 17. 00 hod., na malej vernisáži. Teším sa!

8 comments:

  1. nerobí tá slečna pre Človeka v ohrození?
    inak, presne Wonderwoman ma napadla, keď som ju zbadala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. vdaka!! a v mimovladnom sektore pracujem, no pre CvO nie :)

      Delete
  2. téééda...totálna náhoda....najprv narazím na toto videjo o Bobininom kalejdoskope: http://www.youtube.com/watch?v=QU0AiqhLwbY

    za pár hodín si čítam čo to o burze kníh a odrazu u jednej slečny na fb nájdem aj Bobinu čelenku s tejtto fotto: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=355423067827648&set=a.355422821161006.74409.285780051458617&type=3&theater

    husté aký je virtuálny svet malý :)

    Boba má štýl!

    ReplyDelete
  3. Konečne farby ! :)Ulice by už konečne mohli obživnúť vďaka takým ľuďom:)

    ReplyDelete
  4. perfektná čelenka :)

    ReplyDelete
  5. suprová je! <3
    vyzerá ako lesná víla. :)

    http://www.sweetladylollipop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ja tiež poznám Bobu, a neviem či viete, ale má svoj vlastný blog- http://balbodebra.blogspot.sk/

    ReplyDelete