7/22/2013

How I met Diane, Lisbon


So not everyone in Lisbon was wearing white. This lady from Vienna, revisiting the city and places she used to live at years ago, was feeling nostalgic in black, and standing out. I love her accessories and hairstyle. And the fact that she totally looks like Diane Keaton, right? (love her too)

Nie každý nosil v Lisabone bielu. Táto dáma z Viedne, na nostalgickej ceste po meste a miestach kde pred rokmi roky žila, pútala v čiernej pozornosť. Ako aj jej doplnky a vlasy a fakt, že až po piatich minútach mi došlo, že sa neskutočne podobná na Diane Keaton, nie?



7 comments:

  1. vzdycky mam radost, kdyz potkam krasne obleceneho starsiho cloveka, dari se mi to i v ostrave... ty doplnky ma pani fakt nadherne, stejne jako usmev .)

    ReplyDelete
    Replies
    1. och, v ostrave si spominam napriklad na tuto damu, velmi sa mi pacila: http://tonbogirl.blogspot.sk/2011/02/on-cigarette-break-ostrava-streetstyle.html
      :-)

      Delete
  2. sympatická na první pohled!

    ReplyDelete
  3. Áno, podoba tam je! :) Veľmi sympatická pani. Inak, ty len tak normálne prídeš za ľuďmi a spýtaš sa ich, či si ich môžeš odfotiť? Alebo ich všetkých už predom poznáš? Lebo neviem si celkom predstaviť, že zastavíš niekoho tu u nás a ten človek by tak ochotne pózoval :-)
    that-nat.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) tiez som si to pred tromi rokmi nevedela moc predstavit, ale 90 percent ludi na blogu a zo SLovenska su tu dobrovolne a nahodne stretnuti (ostatnych som ukecala :-D

      Delete
  4. Wow, fakt čistá Diane Keaton! :)

    ReplyDelete