9/11/2013

Mária, Bratislava


Finally! Got to shoot her on the street. The smart and beautiful writer Mária Modrovich. You know how you have those associations in you head that for some reason connects somebody to an idea? Like Coco Chanel and that apartment in Paris I would soooo love to take a tour in. Gaultier and Madonna's (i)conic bra. The Sartorialist... and the fact that I look like a giant woman next to him!
Well, Mária Modrovich for me equals New York. I always remember her witty articles (although they are a few years old already) through which I could smell and feel that city. Plus here, when I asked where her boots are from? Guess where from...
Anyway, what I love about September, that it is boots & bare legs time. And summer dresses & chunky cardigans time. Enjoy!
Mária will have a new book this month, check out her webpage, here.

Konečne sa naskytla príležitosť a ja som ju odchytila na ulici. Krásnu a múdru spisovateľku Máriu Modrovich. Viete, ako človek má v hlave také tie spontánne asociácie, priradené k určitým ľuďom? Napríklad Coco Chanel vo mne vyvoláva túžbu raz sa prejsť po tom slávnom byte v Paríži. Povie sa Gaultier a ja vidím pred sebou Madonninu (i)kónickú podprsenku. The Sartorialist... a hneď si spomeniem, že vedľa neho vyzerám ako obria žena!
Mária Modrovich je napríklad pre mňa New York. Je to tak aj vďaka jej blogovým postrehom (aj keď už majú pár rokov, ale stále sú svieže), cez ktoré cítim to mesto až na dotyk ruky, cítim jeho vôňu. Navyše, keď som sa jej tu na ulici spýtala odkiaľ má tie super bačkory. No hádajte...
Každopádne, čo ma na septembri baví sú kombinácie: holé nohy & čižmy a letné šaty & mohutné svetre. Tak si ho užite!
Márii vychádza v septembri nová kniha, mrknite aj jej web, tu aha.




8 comments:

  1. super fotky!

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. juj a ja som sa ešte stále nedostala k jej prvotine a ona už chystá novú knihu...musím si spraviť radosť na narodky :)

    ReplyDelete
  3. skvělá! a ty boty jéj božský!

    ReplyDelete
  4. Krasny blog užasne fotíš chvalim milujem ked narazim na dalsieho fotografa s rovnakymi zaujmami super

    ReplyDelete
  5. Krasny blog užasne fotíš chvalim milujem ked narazim na dalsieho fotografa s rovnakymi zaujmami super

    ReplyDelete
  6. Krasny blog užasne fotíš chvalim milujem ked narazim na dalsieho fotografa s rovnakymi zaujmami super

    ReplyDelete
  7. A dnes je to aj meninová Mária!

    ReplyDelete
  8. bačkory! oh celé dobre.

    ReplyDelete