10/15/2013

Autumn blues, Prague


One of my favorite replies to my request to photograph someone is "but I am not photogenic" or something along those lines. Another one is "oh, come on, I am too old"... That is enough for me to take it as a personal challenge and not let that person go before I am happy with the result. Sorry, but beauty is in the eye of the beholder. And I see you beautiful...
Thanks to Paulina here for trusting me in the end. Love everything about this blue-eyed, red and black get up. Even the not very body-conscious shapes the jacket and the skirt create, in contrast with the softness of her lips and the scarf.

Jedna z mojich obľúbených odpovedí na prosbu odfotiť dotyčného je "ale ja nie som fotogenická/ý" alebo niečo podobné. Prípadne "ááále, však aj som už na také stará"... Toto mi úplne stačí, aby som to zobrala ako osobnú výzvu a nenechala osloveného/nú odísť, až kým nie som spokojná. Pardón, ale krása je definovaná tým, kto ju vníma. A ja vás vidím krásnych...
Ďakujem tu Pavlíne, že sa nakoniec nechala odfotiť. Na tejto modrookej, červeno-čiernej kombinácii ma baví úplne všetko. Aj sukňa a bunda z materiálov, ktoré nepriliehajú úplne k postave a robia si čo chcú, v kontraste s jej perami a mäkkým šálom.



 

Looking back, this girl just reminded me of this gentleman and his scarf and this oversized beauty, both from London. 

Spätne som si uvedomila, že Pavlína mi pripomenula tohto pána a jeho šál a túto oversized krásku, oboch už dávnejšie z Londýna.

6 comments:

  1. jeeej tak tento je krasny, taky "cosy". salik aj sukna skvele jesenne :)

    ReplyDelete
  2. Mně s emoc líbí, jak se dotyčná stydlivě usmívá na poslední fotce. A když nad tím tak přemýšlím, já bych ti asi odpověděla to samé, i když můj blog je vlastně o fotkách mě smaotné...Divné.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) asi ani nie, ja napriklad obdivujem vsetkych, co maju blog o svojich fotkach, to by som nedala :-)

      Delete
  3. Veľmi príjemne pôsobiace fotky, také prirodzené a slečna vyzerá úplne skvelo!

    ReplyDelete