5/19/2014

Hana (8 months later), Bratislava


You've seen Hana for the first time here, last summer. Oh, what do you think about her short hair? I met her the day when she cut it and you could feel she was still unsure about it, still touching the back of her neck, as if searching for her long hair. 
I love it to the point that it makes me want to cut mine! Also love her huuuge bag, combined with the soft camel cardigan and black basics. 
And this post has the label "wedding" to it, for a simple reason. Hana is the brains and eyes behind PONK Rentals, furniture and decorations rental (with a special talent for flowers), and will be decorating our wedding, can't wait!

Hanu ste videli na tomto blogu po prvýkrát tu, minulé leto. Ozaj, ako sa vám páči jej krátky zostrih? Ja som ju stretla práve v deň, keď sa bola dať strihať a bolo vidno, že si nie je istá zmenou, rukou stále zachádzala ku krku, akoby hľadala dlhé vlasy. 
Mne sa jej krátke vlasy páčia do tej miery, že mám chuť ísť nakrátko! A tá velikánska taška v kombinácii s mäkkým svetrom a basic čiernou...
Tento post má tiež label "wedding" v popiske, a to z jednoduchého dôvodu. Hana je motorom a citlivým okom za PONK Rentals, prenájmom nábytku a dekorácií (s citom pre kvety,) a bude nám dekorovať svadbu, tešíme sa!

7 comments:

  1. čooo, vôbec som ju nespoznala! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ved na prvy pohlad skoro ani ja, ale velmi sa mi to paci! :-)

      Delete
  2. Strih je pekný... Ale celkovo myslím, že pridal na veku... Aj keď podľa fotiek ťažko niekedy posúdiť... Ale kardigan a taška super!

    ReplyDelete
  3. tá kabelka je nádherná !:)

    ReplyDelete
  4. jednoznačne sa nemala strihať, na tej predchádzajúcej fotke je tak éterická a tú ako sivá slovenská myška, darmo, že s veľkou kabelkou :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tak, suhlasim. A pridalo jej to na veku. Aj oblecenie.
      Mia

      Delete